Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

An0niempje

Voor mijn verjaardag in april heb ik een aantal tomatenplanten gekregen en die zitten nu bomvol tomaten.
De eerste heb ik nu geproefd en nr 2 is nu ook bijna rijp... :)

Chrissie

Heel veel plezier Tuthola, geniet er maar heerlijk van!

hmm jammie, An0niempje wat kan je genieten van zo iets kleins bijzonder hè? hoop dat je een flinke oogst mag krijgen!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Lizayra

Leuke berichten weer. Wij hebben alle zes de kinderen drie weken lang (nu nog twee). Van de week gingen ze zwemmen bij een camping wat verderop, komt de jongste thuis met zijn gezicht helemaal geschminkt. Blijkt hij zich gewoon bij de animatie gemeld te hebben en heeft de hele dag aan allerlei activiteiten mee gedaan. Mag natuurlijk niet maar die camping is zo massaal dat ze er vast niet alle kinderen kennen. Kind had een topdag gehad :) .

An0niempje

Ja, is echt leuk, als je de planten ziet groeien en er komen ook daadwerkelijk tomaten aan.
Ik telde er van de week 59 in allerlei stadia...
Kijken of die ook allemaal te oogsten zullen zijn...

Heb met mijn verjaardag ook aardbeien gezaaid, dat is wel een plantje geworden, maar in de verste verte alleen nog geen tomaten helaas. Wie weet moet ik tot volgende jaar wachten??

Leuk, Lizayra... Moet dat de jongste zo'n topdag heeft gehad... Mag best op z'n tijd.... :)

Boeddha

Ik voel mij zo gezegend!
Zulke leuke dagen gehad en dat allemaal voor amper iets!!
Vrijdag een dag naar een thermen geweest voor 0 euro!
Zaterdag met de trein, eerste klas, naar Leeuwarden (3 uur heen en 3 uur terug) voor 0 euro :)
En gisteren met mijn familie wezen bowlen en eten, was een super cadeau voor mijn verjaardag. Nu begint mijn vakantie...3 weken vrij...wat een heerlijk vooruitzicht!
Be strong, have faith!

tonnie64

Geniet ervan Boeddha het is je van harte gegund ;D

groetjes Tonnie

gewoon

Ha ben morgen in Leersum, voor een afspraak en dat is weer een geschenk,  omdat dat de Utrechtse Heuvelrug is en ga  vroeg,  zodat ik  lekker kan wandelen in Amerongen,  vroeger vaak gedaan,  heb er ook fijne herinneringen aan gesprekken die je voert als je samen loopt in een bos.

Dan heb je het echt over andere dingen,  omdat je geniet van de natuur en werkelijk je zorgen zo heerlijk ver weg zijn.

tuthola

Heerlijk deze berichten te lezen :-)

tonnie64

Dat is idd lekker Gewoon, ff lekker de bossen in en van de natuur genieten, Geniet ervan

groetjes Tonnie

gewoon

Ga ik zeker doen, verwacht een mooie zons ondergang vandaag, en ga vroeg op stok en heb zin in morgen ochtend.

En hebben jullie ook die grote maan gezien gisteren

Xdewit

@gewoon, veel plezier! Ik vind het een van de mooiste plekjes van Nederland...
Helaas heb ik de grote maan gemist :(

tonnie64

nee geen maan gezien, ik sliep volgens mij voordat ik in bed lag , vind het wel jammer

Chrissie

Vanmorgen moest ik op een crematie van een buurvrouw wat ik zelf niet wist dat onze kinderen door heerlijk buiten te spelen of dat ik samen met de kinderen ging tennissen,  dat ik vaak een praatje met haar maakte een stukje eenzaamheid van haar hadden weggenomen. De meeste mensen leven hier zeer op zichzelf de familie vond het zo leuk dat we haar dat stukje geboden hadden.
Maar het was ook zo'n heerlijke oma oma zo lief!

peter

Zelfs met kleine dingen kun je mensen helpen. Eenzaamheid is verschrikkelijk, dat mag niemand overkomen.
Peter
Administrator Forum

Chrissie

Dat blijkt maar weer, daar heb je helemaal gelijk in Peter, ben blij dat we dit voor onze buurvrouw hebben kunnen doen.