Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Lieve Knibbel, van harte gefeliciteerd!

Chrissie

Van harte gefeliciteerd Opa en Oma Knibbel.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Boeddha

Gefeliciteerd opa en oma Knibbel!
Be strong, have faith!

Kaatje

Gefeliciteerd Knibbel, geniet maar mooi van je kleindochter :) :)

tuthola

Gefeliciteerd met je kleindochter :-)

Knibbel

Bedankt nog voor de felicitaties!!
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Chrissie

Vanmiddag het verjaardagsfeestje van mijn dochter gevierd van 13.00 tot 17.00 uur, ze is eigenlijk in december jarig direct na de kerstdagen, maar ze wilde het zo graag een keer in de zomer vieren met een watergevecht. We zijn eerst naar de bios geweest in ons eigen huis een film uitgezocht in huis die nog geen van de kinderen gezien had, daarna hebben ze een tekening geschilderd, en tot slot het watergevecht. Gewoon simpel met ranja, mini tompoes en slagroomsoesjes, ijsje, kleine stukjes pizza en wat chips
De kinderen wilden helemaal niet naar huis waren nog lang niet uit gefeest!

Iedereen is nu naar huis maar ze zei mijn wens ik uitgekomen vond het super cool.
Kreeg een hele dikke knuffel van haar!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

tuthola

Lieve Chrissie wat leuk dat je het zo gedaan hebt voor je dochter en natuurlijk leuk dat de kinderen het allemaal naar het zin hadden en niet weg wilden  ;D

Buster

Wauw, Chrissie wat een geweldige dag heb je gehad.

Be

Leuk Chrissie! Jullie hadden ook wel het perfecte weer voor een watergevecht

Weegschaaltje

Vandaag is mijn jongste 12 geworden. Aangezien mijn familie niet zo groot is en daarbij de helft van de mensen op vakantie is of niet komt. In overleg met jongste besloten om t hier niet te vieren. Hij viert t eind deze maand  zijn verjaardag bij zijn vader. Wilde wel iets doen, dus ik ga zo lekker met hem naar de bioskoop.

Vanaf Donderdag tot Zondag duik ik met hem in een hotel in Brabant. We gaan dan ook nog een dagje Efteling doen. Fijn om daar t geld voor te hebben.

Tevens ben ik weer in beter vaarwater gekomen met ( ex ) vriend. Langzamerhand komt er van mij weer wat vertrouwen in t fenomeen latrelatie.

Op t ogenblik is t leven zo gek nog niet :)

chapter

gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon
Geniet van de bios en de paar dagen weg om de accu weer op te laden

Buster

Gefeliciteerd met je zoon maar ook zeker met je vertrouwen in het Lat gebeuren.
Ben benieuwd!