Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

Boeddha

Wat heerlijk Chrissie, klinkt echt als fijne dagen!

En Buster...modder? Haha geweldig...een modderbad is goed voor je huid! Daar betalen ze in Spa's veel geld voor en jij hebt het gewoon in je achtertuin ;)

@topic....ik had een weekend helemaal voor mezelf. Elke ochtend voor de warmte al op pad met mijn zwarte vriend en heerlijke wandelingen en verder languit op een ligstoel in de tuin met een boek,wat een zaligheid!
Be strong, have faith!

tuthola

Naast het feit dat ik nu zelf oma wordt ben ik gister weer oud tante geworden van een wolk van een baby, de teller staat nu op 9 achterkleinkinderen voor mijn vader.

Ook ben ik blij dat mijn vader a.s. donderdag gaat verhuizen naar een bejaarde/verpleeghuis waar hij weer zijn eigen spulletjes om zich heen heeft, hij heeft er zin in  ;)

Boeddha

Wat een heerlijk vooruitzicht voor je vader! Wat een rijkdom...9 achterkleinkinderen!
Gefeliciteerd wederom oud-tante ;)
Be strong, have faith!

Boeddha

En zojuist eindelijk te horen gekregen dat ik mijn strijd heb gewonnen tegen de gemeente en de woningbouw!
Na maanden van een prachttuin naar alleen een zandvlakte en niemand die thuis gaf en de gemeente wees naar de woningbouw en de woningbouw naar de gemeente dat zij de tuin moesten herbestraten. Om gek van te worden! Ben ik na veel brieven/telefoontjes etc in mijn gelijk gesteld en gaan ze deze week mijn tuin weer bestraten! Kan ik eindelijk weer normaal in mijn tuin zitten! En weer plantjes in potten zetten om mijn tuin aan te kleden!
Be strong, have faith!

Buster

Dames van harte gefeliciteerd!

9 is mega rijk, en een fijne tuin is ook goud waard.

tuthola

Wat goed Boeddha dat het gelukt is met je tuin :-)

Boeddha

En iets heel groots....mijn oudste dochter is geslaagd!! Zojuist de laatste visite uitgezwaaid.
Wat een opluchting en wat ben ik trots!!
Be strong, have faith!

chapter

wauw helemaal te gek
weet ze al wat ze wilt gaan doen. Ze moeten tegenwoordig al zo vroeg keuze maken weet nog wel hoe moeilijk ik dat zelf vond

nooitmeer

Sjonge, een mijlpaal in het leven en iets wat nooit meer afgenomen kan worden!

gefeliciteerd!
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

Boeddha

Ze wil patholoog-anatoom assistente worden. Dus eerst maar mbo4 verpleegkunde afronden ;-) en dan maar zien of ze het nog wil.
Be strong, have faith!

tuthola

*****Gefeliciteerd***** Boeddha met je oudste, inderdaad een mijlpaal

nooitmeer

Tja, kleine dingen om blij van te worden.....

Iemand een paar bioscoop kaartjes geven die nog nooit met haar partner naar de bioscoop is geweest!
Maar wel aan iemand die het gewoon verdiend, iemand die zich belangeloos inzet voor totale vreemden.

Maar wel leuk en enorm bevredigend om dit te kunnen doen.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

Chrissie

Leuk dat je dat doet @ nooit meer. Dat doet een mens goed!

Kleine dingen waar ik blij van kan worden is dat mijn zoon van school thuis komt met een werkstuk die hij gemaakt heeft van hout en plexiglas bij techniek om een theezakje in een kopje water te stippen.
Dat hij vol trots zijn werkstuk in werking laat zien, dan zie je dat koppie glunderen zo schitterend!

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Knibbel

Quote from: Boeddha on Jun 11, 2014, 10:35 PM
En iets heel groots....mijn oudste dochter is geslaagd!! Zojuist de laatste visite uitgezwaaid.
Wat een opluchting en wat ben ik trots!!
Boeddha, nog proficiat met jouw dochter. Met recht kun jij trots op haar zijn.... :)

Quote from: Boeddha on Jun 11, 2014, 11:04 PM
Ze wil patholoog-anatoom assistente worden. Dus eerst maar mbo4 verpleegkunde afronden ;-) en dan maar zien of ze het nog wil.
Vind het altijd zo heerlijk om te horen en te lezen wanneer zo'n jongere weet wat ze wil worden. Dikke pluim voor haar.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Knibbel

Ook ik heb iets verheugends te berichten, ben weer oma geworden van een prachtige kleindochter. Toen ik mijn kleinzoon voor het eerst zag liep mijn hart over van liefde en tederheid en ik dacht dat ik dit gevoel nooit meer zo sterk zou voelen. Maar ik heb me vergist, een blik op mijn kleindochter en ik was meteen weer verliefd.....

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron