Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

Buster

An0niempje

Gisteren was ik dan echt jarig.
kwam er gisteren alleen achter, dat ik me tijdens aanmelding bij het forum vergist had in de notatie/volgorde van de geboortedatum, die was in het profiel precies andersom, dan hoe ik het zelf altijd noteer, dus had per ongeluk de maand en de dag omgewisseld, dus ik moest het  zonder berichtje van hier doen.....
Maar, gisteravond kwamen er nog wat buren en iemand met wie ik altijd meerijdt naar koor, en het was heel gezellig......
Ik heb oa 4 tomatenplantjes gekregen en een pakketje waarmee ik zelf aardbeienplantjes kon zaaien..... Dus nu maar hopen, dat ik er ook daadwerkelijk tomateb en aarbeien uit krijg.... (heb niet hele groene vingers ;)) maar ik ga iig hard mijn best doen :)

tuthola

Gefeliciteerd met je verjaardag anoniempje....

chapter

Gefeliciteerd anoniempje

gisteren eerste verslag gehad erg positief en een kleine voorstand.
alleen vtlb klopt niet die is gemaakt in april voor rc.
Ik had in feb al 1 gehad en scheelt 150 euro.
zag wel meteen waar het aan lag.
in die van feb is kinderopvang kosten opgevoerd mjn toeslag deze is nu niet ingevuld.
mij  eigen bijdrage is 150. opvang - toeslag is wat ik tekort kom

ennudan

Anoniempje van harte gefeliciteerd !

An0niempje

voorstand, betekent dat dat je meer af kon dragen die maand, dan je in eerste instantie afgesproken had?

Klinkt iig positief....

tnx voor jullie felicitaties.....

chapter

idd dat er meer in boedel zit na bekekening dan erin moest zitten. beter zo als eerste verslag al tekort.
ook ruim voldaan aan inlichtingen plicht meer ongevraagd als gevraagd lol.
nu vraagt ze toestemming voor keuring en bbl opleiding.
bij wsnp krijg je een vtlb alles erboven stort je af.
snap niet goed hoe er teveel in kan zitten maar zij zal het wel weten

An0niempje

ach, beter, dat ze roepen, dat er te veel in zit, dan dat ze roepen dat er te weinig in zit en je bij moet dokken.....

gewoon

Ha was gisteren in de buurt van Tiel voor werk en heb dat uitgebreid met een lekkere wandeling door de stad en kwam overal Flipje tegen en dacht ja, dit is de appeltjes en peren buurt, en heb er een mini vakantie van gemaakt, en ben gaan zoeken in de omgeving naar een oude boomgaard die zullen ooit helemaal verdwenen zijn, door al die lage boompjes.
En ben niet teleur gesteld en heb er 1 gevonden en er eens helemaal door gewandeld  dat voelde heel goed en heb even gewacht in de auto, dat het ophield met regenen om wat mooie foto,s te gaan maken.

En dacht dit is echt vakantie zat naar de vooruit te kijken hoe druppels zich vormde en herinnerde dat ik dat ik dat vroeger als kind ook  gedaan had in een tentje met mijn ouders en met mijn vingers de loop van de druppels probeerde te veranderden door op het plastiek te drukken in verwondering.

:) wat een vakantie, en heb mooie kleuren toen de zon weer scheen gepakt met mijn telefoon, wat mooi dat dit gratis nu, foto,s maken en had gelukkig geen zwart wit rolletje in mijn telefoon.

Buster

Wat wat een mooi verhaal. Fijn om te lezen dat je zo genoten hebt.

burningspirit

ha gewoon  ;D
terwijl ik lees geniet ik met je mee
een minivakantie zomaar op een namiddag op een mooie plek in nederland
ik heb er honderden per jaar en ze kosten niks
gratis zon en regen, gratis kleuren, geuren en geluiden
geweldig!

ik heb afgelopen dagen genoten van het opruimen hier in huis
er moesten wat meubeltjes verplaatst worden en dat was voor mij aanleiding om dozen en kratten uit te pakken en te kijken wat ik met die spullen van plan was
vond allerlei dingen terug en zag met genoegen dat ik een aantal jaren geleden ook al behoorlijk had geordend
vandaag was de dag dat ik dingen weg kon doen ook
afleiding en ontspanning in één
8)
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

An0niempje

Wat fijn, dat je daar zo van genoetn hebt, Gewoon.
De omgeving van Tiel is idd mooi....
In die omgeving kan je ook zo mooi fietsen :)

Stonden de bloesembomen al in bloei? Denk het haast wel :)

Ja, burningspirit, ik herken dat wel, soms kan opruimen gewoon een ontspanning zijn :)

Ik moet binnenkort weer eens de schuur induiken en kijken wat ik vanuit de schuur misschien nog kan verkopen.... Staan iig nog 4 eetkamerstoelen in. Niet dat ik daar een megabedrag voor verwacht, maar iedere euro is weer mooi meegenomen ;)

Kaatje

Ik geniet van het heerlijke weer vandaag! Wat doet dat heerlijke zonnetje goed voor een mens :) :) :) (ik ga snel weer naar buiten)

An0niempje

Bij mijn vrijwilligersbaan staan weer nieuwe mensen te trappelen om ingewerkt te worden en daar was mij gevraagd of ik naar de woensdagmiddag wilde verhuizen, zodat op donderdag ochtend weer nieuwe mensen ingewerkt konden worden. Dit omdat niet iedereen iemand kan/wil inwerken en dus niet alle dagdelen besschikbaar zijn voor het inwerken.
Betekende wel, dat ik weer met een nieuwe collega te maken zou krijgen.
Gaf gelijk aan, dat ik het geen probleem vond om van dagdeel te wisselen, maar vond het wel spannend, met wat voor collega ik dan te maken zou krijgen.
Maar blijkt dus een hele aardige man te zijn, dus dat doet een mens wel weer goed. :)
Zit nog in mijn inwerkperiode/proefperiode, dus nog geen zekerheid dat ik kan blijven, dus iedere goede ervaring is dan natuurlijk extra mooi meegenomen......
Sowieso heb ik het idee, dat het vooral leuke mensen zijn, die voor die vrijwilligersorganisatie werken.... :)

Xdewit

Net via Skype delen van de grote vakantie ingepland met mijn ouders (zij zitten nu in het buitenland). We gaan 1 of 2 weken naar hen toe en dan musea bezoeken. Wat we ook altijd doen is boodschappen doen bij winkels die we niet hier in de buurt hebben. Kan ik er weer een tijdje tegen aan qua inhoud van de voorraadkast.
Verder heb ik met mijn kinderen afgesproken dat we gaan behangen in hun kamertjes. Het behang had ik vorig jaar al gekocht maar het is gewoon een groot project in mijn up. Zij kijken er naar uit om hun kamer in het 'nieuw' te krijgen.