Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

Boeddha

ow nu haal ik 2 sites door de war. bij blabla kan je meereizen
en bij www.snappcar.nl kan je tegen een vergoeding huren van een particulier.

:D
Be strong, have faith!

Chrissie

Heb je ook niet een familielid waarmee je een auto kan delen? Of misschien anders gezegd een dagje van kan lenen dat je bijvoorbeeld voor de gemaakte kosten, weer benzine in de tank doet.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

gewoon

Ha iets kleins waar ik blij van zou worden, is om eens een keer met een trein te reizen, omdat ik een auto heb is dit een extreme luxe in mijn geval, en denk dat het mij het gevoel zal geven op vakantie te zijn.

Heerlijk niet zelf te sturen, en lekker te mogen mee rijden, niks stilte wagon tik met de blokfluit op het ruitje van de machinist: naar volgde station graag.

En de conducteur een beetje moe geworden, de deuren sluit.
:)

An0niempje

:D
Ik vrees alleen, dat ik deze mening niet met je deel, voor mij is reizen met het ov 1 groot stressfestijn...
Maar ja, heb ook niet voor niets een heel rapport van een officiële instantie, dat reizen met ov geen optie voor mij is....

An0niempje

Wat wel een goed bericht voor mij is:
Ik kreeg een tip van iemand hoe ik legaal aan gratis kattenvoer kan komen...
Niet dat ik op het moment kapitalen uitgeef aan het voer voor mijn 2 katten, zij moeten ook gewoon eten wat de pot schaft en duur royal canin voer (of vergelijkbare merken) zit er niet in voor ze.
maar goed, alle beetjes helpen... En waarschijnlijk kan ik ze met die tip wat beter voer geven ;)
Ik had al een sponsor die iig voor dit jaar de verzekering voor mijn katten betaald, zodat ik, als ze ziek worden alleen de eigen bijdrage moet betalen. Maar ik hoop natuurlijk dat ze niet ziek worden ;)

Boeddha

ik keek gisteravond tv en daar kwam een reclame voorbij waarin werd gezegd, wanneer heeft u een keer geen afspraken?
En ik besefte dat ik dit weekend helemaal geen afspraken had!
Mijn partner thuis, kids bij hun papa en ik? was aan het genieten van helemaal niets!!
Hoe fijn was/is dat?! Geen rekening houdend met, behalve lopen met mijn zwarte vriend!

Sinds weken eindelijk thuis, zonder verjaardagen, visite, klussen, geren en gevlieg!
Vanaf morgen komt er weer een drukke tijd aan, dus heb volop genoten van dit!
Be strong, have faith!

flits

een van de dvds die ik wou hebben is in 4 maanden tijd ineens â,¬10 euro goedkoper geworden dus ik heb hem meteen besteld voordat hij er helemaal uit gaat de eerst hobbit film was een maand of 4 5 geleden â,¬20,99 en nu â,¬9,99 en de 2de hobbit film komt half april uit op dvd ik zal daar ook eens een poosje mee wachten tot hij goedkoper word
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

An0niempje

ik heb in het verleden nog wel eens dvd's van wat oudere, maar wel goede films in de supermarkt gekocht en soms lukt het me om zo'n film, als ik hem gekeken heb, maar toch niet leuk genoeg vind om zelf te houden, weer te verkopen voor het bedrag wat ik er voor betaald had... :D

Chrissie

Quoteeen van de dvds die ik wou hebben is in 4 maanden tijd ineens â,¬10 euro goedkoper geworden dus ik heb hem meteen besteld voordat hij er helemaal uit gaat de eerst hobbit film was een maand of 4 5 geleden â,¬20,99 en nu â,¬9,99 en de 2de hobbit film komt half april uit op dvd ik zal daar ook eens een poosje mee wachten tot hij goedkoper word

Twee vliegen in één klap lieve Flits goed gedaan! Een mooie film gescoord en een flinke korting ;)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

flits

soms zet ik ok wel eens films op marktplaats als ik ze nooit meer kijk er staat nu een jas een tas en een paar laarzen op marktplaats maar ik heb er nog geen koper voor wel veel kijkers
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

burningspirit

erg leuk om te weten is.... dat terwijl ik in het zonnetje de post bezorg, mijn zoon waarschijnlijk weer rondsuist als fietskoerier....
ze hebben hem weer gevraagd te komen fietsen nadat de manager met wie hij onenigheid had is weggegaan.... wij zijn allebei blij ........ ;D :D :D
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Knibbel

Hahaha, lees net dat de site van de belastingdienst overbelast is, dat mensen hun aangifte niet op deze laatste dag kunnen insturen  of uitstel kunnen aanvragen. En nu krijgt iedereen twee dagen uitstel met indienen..... 

Alleen nu wordt de indruk gewekt dat dit komt door al die mensen die op het laatste moment nog de aangifte snel willen insturen, maar.... het digitaal inzenden loopt al een paar dagen niet soepel. Zaterdagmiddag had ik eindelijk de laatste aangifte klaar, die van meneer knibbel en mijzelf. Hoppa, versturen met onze digid-code. Alleen na eerste keer geen bevestiging, dan nog maar eens proberen en nog eens en nog eens.....

Vanmorgen voor de zekerheid toch maar eens gebeld naar de belastingdienst, of zij mijn aangifte wel of niet hebben ontvangen.

Jazeker mevrouw, wij hebben uw aangifte over 2013 ontvangen, zes aangiftes zelfs.... Meneer kon er zelf hartelijk om lachen en ik zelf ook.... Leuker kunnen we het niet maken.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Kaatje

Ze kunnen het zeker niet leuker maken. Zelf begrijp ik niet dat mensen pas op de laatste dag aangifte doen, een week eerder kan toch ook? En daarnaast zou de Belastingdienst er ook technisch rekening mee kunnen houden dat veel mensen pas op de laatste dag aangifte doen. Die van mij was al mooi eind februari weg :)

Knibbel

Nee, dat begrijp ik ook niet. Onverschilligheid misschien.... maar ik moet ook hand in eigen boezem steken, want ik had wel mooi voor al die anderen de aangiftes verwerkt en verstuurd, alleen die van onszelf niet..... Was wel niet de laatste dag maar toch..... Ben in ieder geval blij dat mijn aangifte binnen is, zesvoudig zelfs.....  ;D ;D

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Kaatje

Beter zesvoudig dan helemaal niet  ;D ;D ;D ;D ;D ;D