Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

Boeddha

of je eerder verstuurde mail....met de tekst...hierbij verwijs ik u naar onderstaande mail.
klaar ;-)
Be strong, have faith!

Buster

Ja joh, datum veranderen ;) zo klaar.
Je hebt gelijk het is stom, maar als je er niets aan kan veranderen kun je er maar beter om lachen.

Boeddha

@topic....mijn oudste dochter is met haar vriend en zijn ouders een paar dagen weg. En dat voelt raar en een bewustwording dat ze groot aan het worden is :-(

En morgenavond ga ik met jongste quality-time doorbrengen. Eerst samen lekker eten en dan naar de bioscoop (met gekregen bioscoopbonnen :D)
Be strong, have faith!

Knibbel

Quote from: Buster on Feb 19, 2014, 10:06 PM
Ja joh, datum veranderen ;) zo klaar.
Je hebt gelijk het is stom, maar als je er niets aan kan veranderen kun je er maar beter om lachen.
Ik heb het al een paar keer als pressmiddel geprobeerd met zeggen dat het UWV in de eerste week van de maand het loonstrookje moet hebben. Maar dit maakt totaal geen indruk blijkbaar.

Maar je hebt gelijk, je kunt er in zo'n situatie maar beter om lachen dan er om huilen.  :D :D :D
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Knibbel

Quote from: Boeddha on Feb 19, 2014, 10:09 PM
En morgenavond ga ik met jongste quality-time doorbrengen. Eerst samen lekker eten en dan naar de bioscoop (met gekregen bioscoopbonnen :D)
Wat heerlijk toch, zo'n moeder-dochter avond. Heel veel plezier samen...  :)

Dat herinnert mij eraan, ik heb van mijn bazin ook een gratis bioscoopbon met de kerst gekregen, genoeg voor 2 personen.... En ik denk dat mijn dochter dit ook een leuk idee zal vinden.  :)
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

burningspirit

vandaag naar de kledingbank mogen gaan.....
zelf hadden we niet zo veel nodig, maar toch een paar leuke shirts en truien gekregen maar... onze dochters waren dolblij!
Allebei een tas vol kleding, helemaal naar hun zin  ;D
en daar worden wij dan weer heeeeeel blij van  :D
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

flits

het zonnetje heeft vandaag geschenen daar word ik wel blij van ondanks ik een hele dag binnen heb moeten zitten
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Boeddha

Zaterdag vrienden van ons helpen verhuizen, ze wonen in Brabant en al vroeg zaten we al in de auto. Na 3'5 uur stond alles in hun nieuwe huis, diverse meubels en schilderijen mocht ik meenemen en als dank tussen de dozen in een gratis knipbeurt :D gekregen.

Zaterdagavond fijn geborreld om iets te vieren en vandaag een grote voorjaarsschoonmaak gehouden, mensen op Facebook blij gemaakt met diverse spullen, logeerkamer leeggetrokken, dozen gevuld met onder andere poppenspullen die ik aan iemand beloofd heb, veel kinderboeken die weer naar een ander gaan.

Kleine dingen maar echt zo fijn om opgeruimd te hebben en veel andere mensen blij te kunnen maken!
Be strong, have faith!

flits

het mooie weer van vandaag ik heb eindelijk de ramen eens kunnen lappen aan de buitenkant en ik heb een uurtje kunnen lopen buiten heerlijk gewoon door het park ik zag nog dat er een paar aan het vissen waren bij de vijver en ik heb de eenden maar weer eens gevoerd
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

flits

door het mooie weer heb ik mijn wasgoed weer eens fatsoenlijk buitenhangen nu maar even afwachten ofdat het droogt met al die vesten en spijkerbroeken en morgen word het ook zulk lekker weer om je wasgoed buiten te hangen je zou bijna trek in een ijsje krijgen

Lizayra

Nou Flits ook hier hangt de was buiten en het droogt prima. Heerlijk is het, wij leven praktisch buiten met dit weer! En elke was die gratis droogt (normaal gaat alles hier in de droger) is meegenomen.
Geniet ervan!

flits

het meeste is bij mij idd droog en de deur en de ramen kunnen weer open er hangt nu alleen nog een fleece vest en een spijkerbroek ik heb gelijk de bankussens en de gordijnen uitgewassen straks als de gordijnen klaar zijn met wassen kan ik het gelijk weer voor het raam uithangen en laten drogen morgen ochtend kan de rest de fleece dekens en de rest van de wasmand met een beetje geluk is alles morgen avond droog en morgen middag toch maar eens naar de dijk wandelen om daar naar de boten en de voorbijgangers te kijken

An0niempje

Vandaag 12 fruitkisten gratis opgehaald. Had er nog wel meer mee mogen nemen, maar meer paste er echt niet in de auto, paste er zelf nog maar amper bij.... :P
Het enige wat het mij gekost heb was naar schatting ca 5 euro benzine kosten....
Nu ben ik eindelijk weer eens stap verder om kapstokidee ten uitvoer te brengen. Nu alleen nog aan leuke haken en een een stukje scheepstouw (of dergelijk touw) zien te komen :)
Voor de kapstok heb ik waarschijnlijk 2 fruitkisten nodig, heb ik nu ook 2 onder de kapstok gezet voor mijn schoenen/laarzen/slippers en andere losse dingen....

De rest ga ik gebruiken om mee te crea bea-en en hopelijk kan ik ze dan een keer met winst verkopen. Heb namelijk nog steeds de droom om een keer een eigen webshop op te zetten en daar dan zelfgemaakte spullen verkopen.... Een gepimpte fruitkist is dan een zeer leuk verkoopobject :)
*droomt nog ff verder*

Verder mooi weer vandaag, voor het eerst buiten gezeten met korte mouwen... Lekker buiten op de balustrade van mijn balkon om de kisten schoon te maken.... Niet gevaarlijk hoor, mijn balkon is op de bagane grond ;)

Vanavond ga ik naar een gratis concert van een groot gospelkoor hier uit de buurt. Dat is georganiseerd vanuit de kerk waar ik lid van ben :)

Toch weer een aantal dingen waarmee ik mezelf weer een beetje op kan laden....

burningspirit

Was ik al blij dat ik een baan heb per 16 maart..... eergisteren kreeg ik een mailtje van een werkgever waar ik anderhalf jaar geleden had gesolliciteerd..... in mijn woonplaats ! en nu.... heb ik donderdag een afspraak daar  8) ;D dus wie weet..... heb ik straks een baan dichtbij ........ oef ik vind het spannend maar hoe het ook loopt: ik voel me blij, want blijkbaar zien ze wat in mij  :D
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)