@Gewoon, jaaa een echte gezonde kip, die tokt en scharrelt, helemaal voor niets (behalve dan de kosten van het hok natuurlijk). Ik heb vroeger al kippen gehad maar die moesten we onverwachts wegdoen (ex had kippenhok kapot gemaakt -om het maar niet dramatisch uit te leggen- en ik had geen geld voor een nieuwe, bijna traumatisch voor de kinderen...). En nu ineens is het daar weer: de kipjes. Kipjes zijn leuk, moet altijd om hun gedrag lachen (heb niet zo'n diepgaand gevoel voor humor denk ik

).
Mijn afgerichte hondje vindt de kip ook prima en ik geloof dat haar beschermende gedrag naar boven is gekomen ipv kill and attack. De kip is totaal niet bang van de grote snuit door de tralies.
De dochter van de buurvrouw kwam nog even langs met een telefoonnummer van een iemand die nog wel een kipje had, een kip kopen moest ik zeker niet doen.
Of ik ook nog interesse had in een groot perzisch tapijt... Ik heb een stuk houten vloer (mooi) maar ook een stuk beton (armoedig) in de woonkamer, waar ik al 1.5 jaar op woon. Ik had net bij Ikea een kleed gekocht, maar die ga ik dus terug brengen... een pers in huis is ook prima:) Weet je nog, ik heb geen VT wonen huis

@boeddha, wat een fantastisch nieuws! lekker genieten:)
@ Knibbel die soep is een slimme zet, en lekker! ja zeker een leuk topic! ik vind het fijn om te kijken naar wat wel goed gaat, daar word ik in ieder geval een stuk vrolijker van!
ik heb dan een kind dat wat puberachtig gedrag vertoond en weinig van kan verwachten, maar de jongste kwam net met een kopje vlierbloesemthee (gemaakt van de siroop die we samen hebben gemaakt) aanzetten.... lieeeef...