Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

Pandora

@Boeddha; fijn dat je mag gaan. Nu aftellen geblazen
@burningspirit; lekker snel klaar met je ronde en u hard duimen voor je gesprek. Ik duim mee  :)
@tuthola; inderdaad heerlijk om weer eens lekker naar de bios te kunnen en Soof is dan een goeie feel-good film om dit mee te doen  ;D

Zelf kan ik inderdaad heel gelukkig worden van mijn kinderen. Met name als ze lekker samen aan het spelen en rommelen zijn (en dus geen ruzie maken!). Het maakt dan niet zo veel uit of we thuis of lekker buiten in het bos of op het strand ofzo zijn.

gewoon

Wat ook een op steker lijkt te worden is het weer als het zo extreem zacht blijft, gaat het enorm schelen in de energie rekening.

Knibbel

Ik zag vanmiddag dat ik bij een van mijn twee grootste schuldeisers onder de grens van 6.000 ben gedoken. Joepie, hier ben ik dus ontzettend blij mee. Het klinkt voor mijn gevoel al zo veel minder wanneer er het cijfertje 5 voor staat.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Buster

Libra

Ik word blij van al die berichtjes die hier geplaatst worden! :)
Kleine dingen, grote dingen......ze kleuren de dag en maken de wereld mooi.

Mijn hele week was eigenlijk superfijn en mijn leven is gezegend met prachtige dingen.
Zondag naar een heerlijk optreden van mijn jongste dochter en schoonzoon geweest, lekker gedanst met mijn lieve vriendin en twee hele leuke Spaanse dames ontmoet.
Dinsdag heerlijk de hele dag gespeeld, gelachen en geknuffeld met mijn kleinzoons en een heel warm en liefdevol gesprek gehad met mijn oudste dochter.
Met mijn jongste kleinzoon de eendjes gevoerd en de onbetaalbare blije uitdrukking op zijn snoetje toen de eendjes op zijn geroep afkwamen en hij voor het eerst een reiger zag, die vlak bij ons aan de waterkant neerstreek.
Woensdag de meest fantastische ervaring bij mijn therapeut. Sessies succesvol afgesloten.
Donderdag een heel blij telefoontje van mijn jongste dochter dat zij haar propedeuse heeft gehaald en mijn lieve "partner in crime" voor het eerst in levende lijve ontmoet. Een hele bijzondere en geweldige ontmoeting. Zo warm, zo fijn, zo vertrouwd.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week.
Heel veel liefs.

Knibbel

Lieve Libra, krijg zelf een warm en blij gevoel van binnen na het lezen van jouw bericht.... :-*

Boeddha

Libra, Wat liefdevol schrijf je toch!

En super dat je crime partner  ;D net zo fijn aanvoelt in het echie (wat mij dan weer niks verbaasd!)  :-*
Be strong, have faith!

Knibbel

Hahaha, onze Buster is ook al doorgedrongen tot de belastingdienst.  ;)

Door al die omstandigheden vorige week met mijn dochter heb ik niet gezien dat de deadline van mijn betalingsregeling bij de belastingdienst al overschreden was. Vanmorgen in lichte paniek belastingdienst gebeld met de vraag wat hier eventueel de  consequenties van zijn. Het antwoord zorgde voor een brede glimlach op mijn mond, omdat ik meteen aan Buster moest denken!!

"Maakt u zich maar geen zorgen, ik zie dat u enkele keren meer hebt afgelost dan het gestelde termijnbedrag, Hierdoor hebt u een BUFFERTJE opgebouwd van 74 euro en dit is voldoende voor de vergeten termijn. U kunt gewoon eind februari verder gaan met de volgende termijnbetaling."

Buster

whahahahaha, ben wel blij dat dit in elk geval geen consequenties voor je heeft!

Boeddha

Echt he....Buster infiltreert overal om iedereen de noodzaak van een Buffertje aan te leggen te vertellen :D
Be strong, have faith!

Buster

Leuker kunnen we het niet maken (proest!)

Libra

Hahahahahaha

GEWELDIG!!!
;D ;D ;D ;D ;D

Ik had dit bericht van Knibbel nog niet gelezen, maar lig nu werkelijk even gevouwen achter mijn computer!

Lang leve Buster en haar Buffer!!!!!
;D

GlamBabe51

Haai !!  ;)

Ondanks het slechte weer schijnt toch de hele de zon in mijn gedachten, in het begin was alles zo moeilijk maar na verloop van tijd besef je dat je dat alleen zelf kunt veranderen en om kunt buigen naar iets positiefs, de tijd vliegt voorbij en soms vergeet ik te genieten, maar dan kijk ik naar mijn kinderen en naar mijn man en dan bloei ik helemaal op, het leven is zo kort dus probeer er alles uit te halen.... ;D

Boeddha

Een heerlijk vooruitzicht dat ik morgenavond samen met een vriendin sinds tijden weer een avondje uit ga.
Haar nicht (goede vriendin van mij) is ongeneeslijk ziek en we gaan even samen weg om de afgelopen weken te vergeten. Zo'n zin in!
Be strong, have faith!

chapter

18 december moest ik bij mijn werkgever weg ivm 3 contracten en er werden geen losse contracten verlengd.
Nu zag ik dat er weer vacatures waren en heb ik weer gereageerd op een 0 uren contract in wat blijkt een specifieke flexpool met mensen die verpleegtechnisch goed zijn onderlegd. Hun noemde het verpleegtechnische techneuten.
woensdag gesprek gehad met een manager en senior begeleider, zou binnen een week wat horen.
Ze wilde wat referenties bellen aangezien ik nooit in deze regio had gewerkt en voor hun dus onbekend was
Ik was dan ook verbaasd toen ik dag erna al werd gebeld dat ik terug wordt aangenomen na de wettelijke periode van 3 maanden. Zo kunnen ze weer opnieuw beginnen met losse contracten vraag me alleen af of dat mag heb namelijk al bevestiging dat ik terug aangenomen ben.
erg fijn zeker omdat ik dan ook weer bij mijn favoriete woning kan werken.
In september bij andere werkgever niveau 4 doen maar kijk even of ik dat gedeeltelijk kan voldoen bij werkgever 1 en 2
voor ww hou ik nog sollicitatieplicht tot 18 maart maar er is natuurlijk geen werkgever die mij aan gaat nemen voor 1 maand.
van de wsnp bwv kreeg ik meteen vrijstelling uit haar zelf dat ik niet hoef te voldoen aan soll plicht maar aangezien ik die behoud voor ww stuur ik ze maar nog door