Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

Boeddha

RC is Rechter Commissaris, die is eindverantwoordelijk voor beslissingen in de WSNP.

Half april gaan we :-) nog 3 maanden. Zo lekker!
Be strong, have faith!

tuthola

Knibbel

Boeddha, wat heerlijk voor je!!  :) :) :)

Die drie maanden zijn zo voorbij......
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

chapter

super zei toch maak je niet druk ook in de wsnp mag je op vakantie als het geen 3 maanden is
geniet van het vooruitzicht

Be

Heerlijk!! Is jullie van harte gegund

Xdewit

Ik had het topic nog niet gezien. Mooi onderwerp! Waar ik uiteindelijk heel blij om ben is dat ik nu mijn financiele situatie behoorlijk onder controle heb. Tuurlijk zijn er altijd verbeterpunten, maar heb plezier in mijn manier van leven, Vandaag weer wat leuke kleding gekocht bij de kringloop voor echt heel weinig geld (3 euro voor een rok bijvoorbeeld). Zo zie ik er toch netjes uit naar het werk.
Kleine dingen waar ik blij van word zijn natuurlijk mijn kinderen en het plezier dat wij in sommige dagelijkse dingen hebben: graan malen, brood bakken (wat is er nu lekkerder dan brood vers uit de oven?), ik houd ook erg van mijn eigen geweckte jams etc. Van de week pannekoeken gebakken met kwark/vlierbessen/appel/peren jam mengsel.
Ook vind ik tuinieren erg leuk vooral als de groenten het beter doen dan verwacht. Ik heb een gigantisch grote pompoen in de schuur en de snijbiet levert nog steeds bladeren voor een hartige taart. Leuk!

Buster

Boeddha! Wat een geweldig nieuws!!!!!
Ga er van genieten met zijn tweetjes.
WJOEHOE!!!!

Boeddha

het is vandaag echt een top dag geweest!

vriendin die kapper is, is langsgekomen, heeft mij geknipt en geverfd in ruil voor een maaltijd ;-)

en vanavond werd ik gebeld door mijn jongste dochter, dat ze auditie mag doen voor een film.
haar blijdschap te horen....zucht....dan baal ik ff dat ze deze week niet bij mij is!!

en nu lekker naar bed, morgen naar een trouwevent waar mijn oudste dochter op de catwalk voor de eerste keer staat in bruidskleding en mijn moeder die de trein pakt om dit ook mee te maken!

een weekend om in te lijsten en weer op te teren!
Be strong, have faith!

Libra

Mega-dans lieve Boeddha!!!!!

Heerlijk vooruitzicht en straks heerlijk genieten samen!
Is je van harte gegund!!!
:-*

nooitmeer

3 maanden om de basis begrippen in het spaans te leren ;-)
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

Boeddha

Buenas tardes, dos cervezas por favor...en ik red mezelf prima in het Spaans. Lang leve mijn baan :-)
Be strong, have faith!

Chrissie

Waar ik heel blij van kan worden is van mensen die mensen die het goed met je bedoelen waarvan je weet dat ze 100% gelijk hebben en je eigen waarde weer teruggeven met een flinke dosis trots. Deze mensen zitten hier op het forum en ik ontmoet ze ook in het dagelijkse leven en dat doet me zo goed!

Dank jullie wel mensen!!!! :-* :-*
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

burningspirit

kleine dingen om blij van te worden
ik heb vandaag mijn record weer gebroken!
in plaats van 2 uur heb ik 1,5 uur over mijn krantenwijk gedaan dus ik kwam superblij thuis en ook nog eens onderweg gebeld door een groot nederlands bedrijf en ik heb een afspraak voor een sollictatiegesprek! yessss
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

tuthola

Ik ben blij omdat mijn vriendin mij vanmiddag meegenomen heeft naar de 50 plus film.
Heerlijk genoten van de film Soof, kwam weer helemaal opgeladen thuis  :D

Wat leuk Burningspirit dat je op sollicitatiegesprek mag komen, de duimen op het forum maken overuren  ;D

gewoon

En mij doet het veel, het berichtje van Chrissie te lezen  :)