Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

Libra

Dat is zeker geen klein ding, lieve Boeddha, maar wel eentje waar ook ik ontzettend blij van word!!!! ;D

Ik zeg: POLONAISE!!!
Dit is zulk mega goed nieuws dat alleen een dansje niet volstaat. ;)

Buster

Boeddha

@Libra, doe je voorzichtig met je rug?

@topic, dat ik morgen mijn oudste dochter in bruidskleding ga bewonderen.  ::) Hahaha ze is echt nog te jong om te trouwen, maar ze is gekozen om mee te lopen in een bruidmodeshow en morgen mag ze haar jurken komen passen.  ;D
Be strong, have faith!

flits

ik heb vrijdag een zak met kleren bij de winkel gebracht die ook inzamelt voor het leger des heils omdat al die kleren me te groot zijn dat geeft me best een goed gevoel  ik maak er nog mensen mee blij die weinig geld hebben en van het geld wat het oplevert kan het leger des heils ook weer iets ondernemen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Boeddha

mijn dochter is aangenomen! Haar doorzettingsvermogen is beloond! Vrijdag mag ze haar contract tekenen!

Be strong, have faith!

flits

ik had g wat grote rendieren een grote Kerstman een wat verlichting en wat kleine kerstspullen over die ik nooit gebruik en gewonnen heb met kerst bingo's en dat soort dingen en mij alleen maar stroom kost als ik het gebruik heb ik net aan iemand gegeven met 2 kinderen die in scheiding licht en weer helemaal opnieuw moet beginnen ze was er dolgelukkig mee zei ze en de kinderen waren er ook blij mee ik heb het op hart voor hart gezien dat ze spullen nodig had en ik ben er van af daar word ik wel een beetje blij van ik heb dus een gescheiden vrouwtje met 2 kinderen blij gemaakt dat geeft me toch een goed gevoel er staan nu veel op voor kleine kinderen dus nog even niks voor mij even afwachten dus of dat er iets voor mij op komt te staan
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

tuthola

Wat lief van je Flits ....ik snap dat je daar blij van wordt :-)

flits

bij het opruimen van mijn kerstspullen kwam ik nog 2 ijsmutsjes tegen kinderformaat ik denk dat ik daar morgen overdag een foto van maak en het ook op hart voor hart Tholen zet dan heeft een klein kind er nog iets aan van een gezin die niet veel geld heeft

ik kreeg vanmiddag ook nog een mail van mijn neef met 2 vouchers om met te trein te reizen helemaal gratis en voor niks met een lunch van de hema erbij ik a eens met mijn begeleidster maandag overleggen waar ik die inlever den haag of amsterdam want ik krijg tussen kerst en oud en nieuw zoowizo extra geld ik weet alleen nog niet hoeveel vorig jaar kreeg ik 100 euro verdeelt over 2 weken en het jaar ervoor 125 euro dus ik kan in iedergeval 1 dagje weg in de vakantie

tuthola

Ik heb een dagje Wellness gekregen van een vriendin, dit gaan we samen doen a.s. donderdag  :)
Even een dagje rust en gezellig kletsen. Ze had het al gepland dus kon geen nee meer zeggen omdat ze weet dat ik dat niet zomaar aanneem. Voel me ontzettend rijk met al die lieve mensen om mij heen.

Boeddha

Heerlijk!! vind ik méér dan leuk!!!
Be strong, have faith!

Chrissie

Wauw wat weer een heerlijk bericht Tuthola, geniet er maar fijn van donderdag, veel plezier!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Hier word ik meer dan blij van, lieve Tuthola!
;D

Heel veel plezier donderdag!!
Geniet er maar lekker van!
:)

tuthola

Ik ben blij omdat mijn zus gisteravond kwam en haar kerstpakket aan mij gegeven heeft net als vorig jaar er zitten een hoop lekkere dingen in die je zelf niet zo snel koopt  ;D

burningspirit

vandaag vijf enveloppen van BSR op de mat gevonden.....vijf???? ja vijf: vier kwijtscheldingen van de afgelopen vier jaar en in de vijfde envelop zat het nieuwe kwijtscheldingsverzoek..... whahaha duizend euro minder schuld, in ons geval een druppel op de gloeiende plaat maar het is meer bevestiging dat ik het wel kan: formulieren invullen en brieven schrijven  :o ;D 8) whihihih
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Buster

Wauw! Dat zijn nog eens berichten!