Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Vandaag is mijn zus oma geworden, en er is mooi meisje geboren ga zeker op bezoek bij mijn nichtje, en ben er blij mee, en als ik de Dikke Van Dalen mocht schrijven, ben wel grootoom  zegger geworden

:)

tuthola

Wat een leuk nieuws gewoon, gefeliciteerd met dit kleine wonder.

Boeddha

Be strong, have faith!

Chrissie

Gefeliciteerd en dikke knuffels grootoom :)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

peter

Gefeliciteerd !!! en nog vele grootoom zeggers!
Peter
Administrator Forum

Buster

Knibbel

Hoi Gewoon, wat leuk, ook van mij een dikke proficiat als grootoom!!
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Libra

Wat een heerlijke berichten allemaal weer!

Voor jou heeft het woord "heerlijk" wel een hele leuke dubbele betekenis, lieve Flits! ;)

Een topdag dus, lieve Boeddha, voor een topprijs!! ;D

Ik wil geen roet in het eten gooien hoor, lieve Gewoon en je mag van mij de Dikke Van Dale absoluut herschrijven, maar....... ;) van harte gefeliciteerd "oudoom"!!! ;D ;D ;D ;D

gewoon

Das mooi zal bij de spreekworden opnemen je word niet in een dag oud maar opeens ben je groot

Boeddha

Mijn oudste dochter die in haar examenjaar zit, doet mij elke keer weer verbaasd staan. Haar opa is terminaal en nu gaat ze 1x in de week boodschappen doen voor opa en oma en hun huisje schoonmaken. Vandaag heeft ze een 2e gesprek gehad bij een winkel en het ziet er positief uit.
En but not least, mijn jongste dochter is gecast en gevraagd of ze mee wil doen in een commercial. Overmorgen hoort ze of de klant akkoord is. Haar blije stem aan de telefoon vanavond #lief

Wat een heerlijke meiden heb ik, doet een moederhart smelten!
Be strong, have faith!

Knibbel

Lieve Boeddha, wat een geweldige meiden heb jij.  De een die zo goed voor opa en oma zorgt en de ander die misschien in een commercial mag meedoen, spannend!! Ze weten je steeds weer te verrassen. Heerlijk toch! Je kunt terecht trots op ze zijn. 

En een smeltend moederhart..... weet er alles van.  :) :)

Liefs en een warme knuffel, ook voor jouw twee kanjers!!
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Boeddha

Zojuist terug na een top weekendje bij/met mijn partner. Mijn partner woont pal aan het strand, samen met mijn hond elke ochtend uit bed stappen, zo het strand op. Het hele strand voor onszelf, daar mijn biologische klok ook in het weekend rond 7 uur ontwaakt.

3x per dag wandelen over het strand en in de duinen.
En vandaag het besef dat ik een maand in de WSNP zit.
Be strong, have faith!

Libra

Quote from: Boeddha on Nov 03, 2013, 09:35 PM
En vandaag het besef dat ik een maand in de WSNP zit.

;D ;D ;D ;D ;D

Time flies when you're having fun, lieve Boeddha!! ;) ;D

Boeddha

En dit is niet echt een klein dingetje...maar...
Zojuist vernomen dat mijn bezwaarschriften aan de BD toegekend zijn. Even over 5 jaar gaat er een verschuiving plaatsvinden over al mijn toeslagen. Over 2012 heb ik al gezien en daar werd ik al blij van, mijn BWV ook vast en zeker!

Leuker kon ik het niet maken  ;D
Be strong, have faith!

Boeddha

;D ;D ;D ;D ;D

Time flies when you're having fun, lieve Boeddha!! ;) ;D

;D Dat is zeker zo!
Be strong, have faith!