deco

Started by nono, Apr 12, 2013, 03:26 AM

Previous topic - Next topic

nono

hallo allemaal,
Ook ik ben in de schulden gekomen, deels door een ander maar toen het eenmaal zover was ben ik ook het ene gat met het andere gaan dichten. Ik ging heel hard en veel werken om eruit te komen maar vond ook dat we onszelf eens iets moesten gunnen als we beiden 70 uur per week werkten. bekend verhaal, post maar niet meer openmaken enz. een hele grote lening deed ons de das om, na 7 jaar had ik het hele bedrag al betaald maar niks afgelost, alleen maar rente. pfffff ik zag het niet meer zitten, we kunnen nog 20 jaar zo werken en doorgaan en dan zijn we net zover als nu.
Om me heen zie ik allerlei mensen van mijn leeftijd die iets opgebouwd hebben, iets voor hun kinderen kunnen doen of meegeven, en als er met ons iets gebeurd laten we alleen een hoop schulden en ellende achter.
Dus ik heb alle moed bij elkaar geraapt en heb een afspraak gemaakt bij deco (teveelschulden.nl)
Ik zou willen dat ik dat jaren geleden al had gedaan, zulke lieve mensen die je overal bij helpen, en vooral die geen oordeel hebben, sterker nog er zijn daar mensen die zelf ook diep hebben gezeten en dus weten hoe moeilijk het is om hulp te zoeken.
Nog 2 jaar ertegen aan en flink zuinig doen en dan zijn we overal van vanaf. Ik kan het echt iedereen aanraden, het is niet makkelijk en je moet er zelf ook wat voor doen en vooral laten maar er is dan tenminste wel licht aan het einde van de tunnel. veel succes allemaal. groetjes van Nono ( nono staat voor nee tegen jezelf zeggen wat ik in het begin heel moeilijk vond maar alles wend)

peter

Beste Nono of moet ik zeggen de Firma Deco

Dit bericht lijkt op een Spam bericht. Wij gaan het ea uitzoeken.
Peter
Administrator Forum

Chrissie

Beste Nono,

Jammer dat je dit plaatst de meesten hier op dit forum proberen  toch echt zelf uit de schulden te komen. Op deze manier haal je hun zelfvertrouwen onderuit en lijkt het net of je je schulden niet zelf op kunt lossen. Geef liever tips en help ze in plaats van mensen naar een Firma te praten, dat zou je heel erg sieren!

groet Chrissie
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

peter

Degene die een bericht heeft geplaatst over Deco werkt voor of namens de firma Deco. Het is een niet gemeend bericht met enkel de intentie om mensen over te halen, om via Deco een vorm van schuldhulp te krijgen.

Als je op google rond kijkt zie je dat er veel negatieve verhalen zijn over Deco. Ik zal straks een aantal links naar deze negatieve verhalen plaatsen.

De spammer heeft een ding bereikt nl, het financiele adviesbureau Deco heeft vanaf nu onze speciale aandacht. Wij zijn niet gediend van Spam. Over Deco gaan wij een topic plaatsen.
Peter
Administrator Forum

Libra

Chapeau!!
Voor jou en alle andere forumbeheerders.

peim

Peter,

Goed dat je er bovenop zit!! Van zulke mensen kun je niet meer dan walgen. Mensen die keihard aan hun schulden werken,zo over proberen te halen >:(
Grote pluim voor je Peter ;)