vandaag bij rechtbank geweest

Started by Boeddha, Apr 11, 2013, 08:28 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Lieve Boeddha, alles wat je kon doen heb je gedaan.

Hoe moeilijk ook, maar laat het los en vertrouw op jezelf.
In het ergste geval gaat het "feest" niet door en kom je er via een omweg ook.

Hou vol!

Daan

Beste Boeddha,

Ik hoop voor je dat je uiteindelijk toch de kortere weg mag gaan behandelen. Dit topic heeft mij in ten aanzien van belastingschuld wel wakker gemaakt. Daarvoor is het in ieder geval zeker nuttig geweest.

Ik heb te maken met naheffingen die ontstaan zijn als gevolg van een foute interpretatie van belastingwetgeving. Ik heb zelf in april een correctie verzoek ingediend.

Ben nu bezig om officieel op papier te krijgen dat deze schulden te goeder trouw zijn ontstaan.

Boeddha

Hoi Daan, het forum is er om elkaar te helpen. Dat ik jou heb kunnen helpen is mooi!
In de 1'5 jaar dat ik hier nu ben, heb ik veel geleerd en lieve mensen achter de schermen leren kennen die mij erg hebben geholpen met het vechten tegen de schuldeisers.

Ik hoop dat het jou ook gaat lukken!
Be strong, have faith!

Knibbel

Ik kan helaas ook niet meer voor je doen dan duimen, duimen op een voor jou gunstige uitslag. En beterschap nog met je rug Boeddha.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Boeddha

Vandaag is het zover en wat ben ik zenuwachtig!

Vanaf 6 uur klaarwakker en maar uit bed gegaan.
Rond 9 uur pak ik de trein en rond half 10 op t station en daar afgesproken met een vriendin die met mij meegaat voor de morele steun. Eerst nog een gesprek met mijn advocaat en rond 11 uur is de zitting.
Ik weet dat het hooguit 5-10 minuten kan duren en dat ik pas na 2 weken de uitspraak krijg. In die paar minuten spreken de raadsheren recht uit. Ik hoop zo dat het recht aan mijn kant stáát!

Zucht.....
Be strong, have faith!

tuthola

Zeker heeeeel spannend maar wel balen dat je het pas over 2 weken te horen krijgt, wel  fijn dat je vriendin meegaat. Ik ben hard aan het duimen voor je.....

Buster

Boeddha

Tja hoe ging het? Complimenten van alle raadsheren gekregen, positieve reactoes dat ik vrijwillig ervoor gekozeb heb om op het minimum te leven. Positief over de belastingdienst. Advocaat zei na de zitting dat hij dit nog nooit zo had gehoord en volgende week donderdag vanaf 1400 uur de uitspraak!
Advocaat is gematigd positief :-)

Ik heb maar 3 vragen gekregen, compliment ook over de aflosschema die we hadden gestuurd.

Dus afwachten! Bij het Hof aangekomen kreeg ik een talisman van vriendin die stond voor rechtvaardigheid, geluk, geld en liefde. Wie weet heeft het geholpen :-)
Be strong, have faith!

Libra

Libra

Oké.....vraag is dus beantwoord :P

Ik ga dus nog gewoon een weekje voor je duimen!

Ik heb wel hele goede hoop op een positieve uitkomst.
Je bent tenslotte als een "gek" aan het werk geweest en dat hebben de rechters ook gezien.

Het komt wel goed, schatje! ;) ;D

:-*

Knibbel

Quote from: Boeddha on Sep 26, 2013, 12:45 PM
Dus afwachten! Bij het Hof aangekomen kreeg ik een talisman van vriendin die stond voor rechtvaardigheid, geluk, geld en liefde. Wie weet heeft het geholpen :-)
Wat een geweldig lieve vriendin heb jij.....

Lieve Boeddha, ook ik blijf nog even doorduimen voor je. Al dat werk wat jij gedaan hebt vraagt toch zeker om beloning. Deel jouw spanning en wacht samen met jou op de uitslag, een positieve uitslag wel te verstaan!!

Heel vele liefs,
Knibbel
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron