YES! Eindelijk in de WSNP

Started by erikzijl, Apr 11, 2013, 06:56 PM

Previous topic - Next topic

erikzijl

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik met mijn echtgenote naar de Rechtbank geweest
voor toelating tot de WSNP.

Hoewel pas volgende week dinsdag het vonnis bekend is, liet de rechter
al weten dat we worden toegelaten tot de WSNP!

We zijn blij en opgelucht en kunnen nu vooruit kijken naar een schuldenvrije
toekomst.

Groet,

Erik.

Weegschaaltje

Wat fijn. T vooruitzicht dat je met 3 jaar schulden vrij bent moet vast veel opluchting geven voor jullie.

Buster

Erik, welkom en super gefeliciteerd!

Laat het aftellen maar beginnen ;)

Chrissie

Welkom Erikzijl,

Van harte gefeliciteerd! Op naar een schuldenvrije toekomst voordat je het weet zijn die drie jaar om ;)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

peim

Mooi!! Zet hem op,over 3 jaar een mooie nieuwe start voor jullie :)

Knibbel

Ik heb geen ervaring met wsnp, maar ben wel blij voor jullie. Het zal toch niet makkelijk zijn. Hopelijk krijgen jullie nu weer enigszins rust en kunnen jullie over 3 jaar met een schone lei beginnen.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Libra

Welkom Erik en van harte gefeliciteerd!

Op naar een schuldenvrije toekomst!

erikzijl

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Het doet me goed en ik zal het de komende 3 jaar, vast nog nodig hebben.

Ik hou jullie hier vast en zeker op de hoogte.

Misschien ook leuk om te vermelden is, dat ik mij op internet ook belangeloos inzet
voor lotgenoten. Ik heb op facebook een pagina aangemaakt: (https://www.facebook.com/Schuldhulp)
Ook kun je mij terugvinden op Twitter https://twitter.com/DeSchuldenaar

Met vriendelijke groet,

Erik.

erikzijl

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag telefonisch de bevestiging gekregen van de rechtbank, dat ik samen met mijn vrouw definitief ben toegelaten tot de WSNP. Dus we kunnen beginnen..met aftellen ;-)

Morgen krijgen we de bewindvoerder op bezoek.