Probleem met bewindvoerder, help.

Started by Quatorze, Apr 07, 2013, 10:16 AM

Previous topic - Next topic

Quatorze

Hallo allemaal,

ik ben nu circa 2 jaar bezig alles op de rit te krijgen en sinds vorige jaar heb ik officieel een bewindvoerder laten aanstellen. (vrijwillig bewind)
Nu is het punt, dat ik door omstandigheden heb moeten verhuizen.
Inmiddels ook een jaar geleden.
Ik ben verhuisd van een onzelfstandige woning naar een zelfstandige woning.

Er is mij beloofd dat er bij de gemeente een aanvraag zou worden gedaan bij het steunfonds of noodfonds omdat ik zelf geen geld heb voor een koelkast, een wasmachine, stofzuiger, en een vloer.

Al verschillende malen heb ik er op aangedrongen dat dit zou gebeuren.
In de tussentijd heb ik door lieve kennissen het een en ander bij elkaar geraapt, maar helaas zijn die spullen door ouderdom kapot gegaan waardoor ik nu zonder koelkast en zonder stofzuiger zit, en het wassen van kleding bij anderen begint ook lastig te worden.
Om over de vloer maar niet te spreken want ik heb er geen..  :-X

Als ik er naar vraag word me verteld dat de bewindvoerder omkomt in het werk, en dat ik er zelf maar achterheen moet.
Maar daarvoor heb ik een afgekeurde aanvraag van de gemeente nodig, en om die te krijgen heb ik de bewindvoerder nodig.
Ik zit met mijn handen in het haar, het maakt me heel verdrietig.
Heeft iemand hier een idee wat ik kan doen?

Buster

Quatorze, die bewindvoerder moet zich schamen!!!!
Jij bent een betalende klant, daar maakt hij maar tijd voor of hij huurt extra personeel in.
Maar goed, dan heb jij nog steeds geen koelkast.

Meld je bij het loket Sociale Zaken van je gemeente.
Neem de papieren mee die je hebt van je bewindvoerder.
Als je zijn reactie per email hebt, zeker meenemen.

Leg daar uit dat je heel hard werkt om je toekomst op te bouwen en dat je daar hulp bij nodig hebt. Dat je nu vastloopt en dat dus zelf niet in de hand hebt.