Parooljournalist zoekt iemand die niet in aanmerking komt voor schuldhulp A'dam

Started by Journalist Parool, Apr 05, 2013, 01:23 PM

Previous topic - Next topic

Journalist Parool

Beste allemaal,

Van verschillende deskundigen heb ik begrepen dat een grote groep mensen in Amsterdam tussen wal en schip vallen bij de schuldhulpverlening. Het gaat hier om de mensen die niet voldoen aan de criteria om toegelaten te worden tot een schuldsaneringstraject of mensen die uitvallen gedurende dit traject. Ik ben erg benieuwd naar het persoonlijke verhaal van iemand die hiermee te maken heeft. Welke hulp heb je aangeboden gekregen? Blijven incasso's doorgaan en hoe ga je daarmee om? Vind je het terecht dat je niet bent toegelaten? Dat zou ik allemaal graag horen. Als er iemand is die zijn of haar verhaal wil vertellen (eventueel anoniem), neem dan alsjeblieft contact met mij op. Mijn emailadres is m.vandun@parool.nl

Bedankt! Groet, Maarten

peter

Ls,

Wij als forumbeheerders steunen deze oproep. Je kan anoniem je verhaal doen en het de schuldenaar krijgt een gezicht. Jou verhaal kan andere mensen helpen die dezelfde problemen hebben. Dit verhaal komt terecht in het Parool en deze krant wordt veel gelezen, ook door de politiek.

Peter
Administrator Forum

Journalist Parool

Beste allemaal,

Ik heb inmiddels iemand gevonden die zijn verhaal wil vertellen. Als het artikel af is, plaats ik een link. Nogmaals dank voor de vele reacties.

Groet!