Weekbudget

Started by Weegschaaltje, Mar 22, 2013, 09:06 PM

Previous topic - Next topic

Weegschaaltje

Ik weet dat je t hartstikke goed bedoeld hoor Buster. Stel t alleen maar op prijs dat je mee denkt. Weet ook heel goed dat ik alleen nog maar kan bezuinigen op mijn wekelijkse boodschappen. Als ik ergens anders op had kunnen bezuinigen zodat mn leefgeld iets omhoog kan had ik t per direct gedaan.

Komt wel goed schatje  ;D

Weegschaaltje

Morgen, nieuwe maand ( yeahhh loon ). Berekeningen zijn gemaakt. Als alle vaste lasten + extra rekeningen/en achterstanden betaald zijn heb ik per week 58,50 euro om te besteden, ( buffertje van 25,- is hier in mee berekent )

De uitvaart verzekering kwam van de week binnen. Dat zou ik een maand kunnen opschuiven maar ik ga hem toch maar netjes betalen voor de datum dat dit moet. Wil ook eerlijk gezegd niet meer schuiven met rekeningen want wie weet wat voor onvoorziene rekeningen er volgende maand weer kunnen binnen druppelen.

Dankzij Buster begin ik weer volle moed.

Weegschaaltje

Vanmorgen meteen als eerste de boodschappen gehaald. Heb voor maandag t/m vrijdag in huis. Heb 3 broden tegelijk gehaald want er gaat dan toch mooi 0,60 korting af. Gooi t toch direct in de vriezer.

Deen supermarkt

27,48

Buster

Go, Weegschaal!  8) ;D

Libra

Fantastisch Weegschaaltje!!
You rock girl! ;D

Weegschaaltje

Yeahhhh en een 10,- extra gekregen van mn moeder. Omdat ik samen met vriendlief een linnenkast in elkaar heb gezet voor haar. Dat 10,- gaat besteed worden aan iets extra's in de mei vakantie. Samen met mn jongste bv ijsje nuttigen op een terrasje.

Weegschaaltje

De boodschappen zijn weer binnen.

Deen supermarkt

24,35

Totaal deze week uitgegeven 51,83

Libra

Geweldig goed gedaan, Weegschaaltje!!!

Applaus!!

Liefs

Buster

Ik vind het een dansje waard!  ;D

Weegschaaltje

Nou minidansje dan maar. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik t rete zwaar vind. En ik ben pas 5 weken bezig. T voordeel is dat ik iig geen schulden bij maak omdat ik t gewoon moet doen met t geld wat overblijft nadat ik mn vaste lasten heb betaald.

Buster

Hey zolang de bult gelijk blijft en niet groter wordt boek je dus ook vooruitgang!

Enne,.. volgens mij wordt ie dus alleen maar kleiner, ok, het gaat je niet snel genoeg.
Maar dat verandert helaas niet, niet over 5 maanden en niet over 5 jaar.

Weegschaaltje

Daar zit wat in  :D Helaas kan t nooit snel genoeg naar iemands zin. T feit dat hij zakt is al mooi mee genomen.

Weegschaaltje

Maandag, boodschappen dag. Ik heb voor de gehele week avond eten in huis. Moet nog wel wat dingetjes halen maar dat gaat niet boven de 15,- euro uitkomen.

Deen supermarkt.

37,69

Libra

Wauw!!!
Je doet het echt geweldig goed, hoor!!

Heerlijk gevoel als je de zaken zo goed op de rit krijgt!
En de schuldenlast?
Als je dit zo vol kunt houden, gaat ook die zakken!
Misschien niet zo snel als je zou willen, maar op deze manier zul je op een gegeven moment het resultaat van je inspanningen gaan zien en kunnen meten.

Heel goed bezig!
Liefs

Weegschaaltje

Mn schuldenlast zakt nu per maand met zo een 125,- euro. maar eind mei als t vakantiegeld er is heb ik meteen 800,- minder schuld want dan kan ik mn moeder meteen afbetalen. Ik wil rond Augustus September iig zo een totaal van 1000,- gezakt zijn in verhouding tot mij begin stand. Dat gaat ook wel lukken want die 800,- van moeders slaat al een groot gat  :D