Cvz en tandarts?

Started by schulderette, Mar 19, 2013, 09:44 AM

Previous topic - Next topic

schulderette

Hallo,
Al een trouwe medelezer en ik zal me snel een keer voorstellen. Maar eerst heb ik een vraag. Sinds januari sta ik als wanbetaler aangemeld bij CVZ. Ik heb al geruime tijd flinke last van mijn gebit, geen goede zorgverzekering (nu helemaal niet meer) en een hoop schulden die ik langzaam afbetaal.
Ik heb verschillende tandartsen benaderd en ze willen graag vooraf contante of pinbetaling. Na aftrek van mijn vaste lasten, collegegeld etc hou ik ongeveer 100 euro per maand over voor boodschappen, dus geld voor de tandarts zit er eigenlijk niet in.
Af en toe wakker worden met een opgezette pijnlijke wang vind ik toch niet erg prettig dus wat zijn mijn mogelijkheden?
Hoe doen andere 'wanbetalers'dat?

Graag advies, tips, alles is welkom!

sacredfour

schulderette,
Heb je last van ontsteking ga dan spoelen met
Salvia Officinalis tincture. gebruik ongeveer 10-15 druppels in een klein beetje water en spoel hiermee 2-3 xper dag. Je kan dit in elke goede drogist kopen.
Wissel dit om de week af met Ratanhia mondwater van Weleda. Je kan dit in de reformwinkel kopen.
Je zou in gesprek kunnen gaan met je tandarts, om zo te kijken welke behandeling noodzakelijk is maar toch nog te betalen voor jouw.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.