Ons verhaal

Started by peim, Feb 15, 2013, 01:38 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Sorry Peim weet het is jou draadje maar ga hem even vervuilen hoop dat je het niet erg vind maar er moet me toch even iets heel erg van het hart het is voor Libra bestemd vind het ongelofelijk mooi om te zien hoe ze bezig is. Dat ze er voor de mensen in de schuldsanering is en tevens voor je zelfstandigen en hoeveel begrip ze voor beide zijdes heeft. Dit is namelijk niet iedereen gegeven hoop dat je dat ook altijd blijft houden Libra. Je bent net als Buster een goede voor de schuldhulpverlening.  Mijn complimenten Dame!!

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Weegschaaltje

Peim wat een fijn nieuws zeg. Het feit dat jullie over 1 1/2 jaar schuldenvrij zijn is super.

Knibbel

Wat fijn Peim, dat het allemaal zo goed gaat bij jullie. En wat een vooruitzicht, misschien na anderhalf jaar schuldenvrij!! Hoop over een jaar of twee dat ook te kunnen zeggen. Grote pluim voor je.

Liefs....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

moederbeest4

wat een heerlijk vooruitzicht. Zulke berichten geven een beginneling hoop.

peim

Op deze regenachtige vrijdag schijnt voor ons de zon een beetje. Manlief heeft vakantiegeld al gekregen dus vanmorgen de belastingdienst afbetaald,en de andere schuld wat nog 223,36 bleek te zijn. ;) Overige rekeningen betaald of opzij gezet. Op de spaarrekening is ook weer 1500 euro bijgeschreven,actueel saldo 2400 euro ;D Het termijn voor het DK (355 p. maand) van DSB  (hebben daar geen achterstand) houden we gewoon hetzelfde, aan die andere schuldeiser betaalden we 250 p.maand,hebben we nu verhoogd naar 350 p. maand. Nu alleen nog even de jaarafrekening van gas/licht afwachten,misschien krijgen we daar ook nog wat van terug. Jeetje,wat hebben we een weg afgelegt om hier te komen,al is het nog niet klaar,we zijn trots,supertrots.

Boeddha

wow wat een heerlijk gevoel moet jullie dit geven!

geniet ervan en terecht dat jullie apetrots zijn!!
Be strong, have faith!

Knibbel

Wat geweldig Peim! En jullie kunnen terecht beretrots op jezelf zijn, dat hebben jullie mooi voor mekaar gekregen. Door jullie doorzettingsvermogen, kracht en moed zijn jullie op een punt beland dat het alleen bergopwaarts kan gaan. Ik vind jullie terecht geweldige kanjers en ik put daar mijn hoop en kracht uit dat ik over een paar ook daar sta waar jullie nu staan. Ik zie jou nog altijd als mijn voorbeeld.

Dikke knuffel
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Libra

Geweldig, geweldig, geweldig!!!!!

Ik doe een mega polonaise voor jullie!!

Je mag heel terecht heel erg supertrots op jezelf zijn!!

Chrissie

jullie mogen beretrots zijn dat heb je toch maar even goed voor elkaar gekregen!!

Neem mijn petje voor jullie af en maak een diepe buiging, applaus!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Weegschaaltje

Ik doe een dans voor jullie. Wat een geweldig nieuws.

moederbeest4

;D dat kreeg ik van je bericht.
Echt een groot applaus en staande ovatie!!!!
Ik droom nog van zo'n moment, maar jouw berichtgeving geeft een schuldenaar hoop op een mooie schuldvrije toekomst!!!