Ons verhaal

Started by peim, Feb 15, 2013, 01:38 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Gefliciteerd!

Dit is een dansje waard hoor.
Geniet van je verjaardag ;)

Knibbel

Tweemaal proficiat Peim. Een voor je verjaardag en een omdat je nu daadwerkelijk deze maand 600 euro op je rekening krijg bijgeschreven. Ben heel blij voor je. Geniet ervan, je hebt het verdiend!!!

Liefs van Knibbel
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Libra

Wat een heerlijk nieuws, Peim!!!

Ik doe mee met het dansje!!
;D ;D ;D

Liefs

peim

:o Zouden de bij de zorgverzekering geroken hebben dat wij 600 euro krijgen??? Pardoes valt vandaag mijn eigen risico binnen. Moet 60,92 betalen :( Word dus geen 600 naar de spaarrekening,wel blij dat we het nu wat makkelijker kunnen betalen ;) Eigen risico van mijn man zal 1 dezer dagen ook wel komen,let maar op ::)

Knibbel

Heel herkenbaar!! Gelukkig dat jullie nou een buffer hebben om dit op te vangen.

Liefs Knibbel

peim

Als het goed is hebben we deze maand nog een extraatje. Manlief schijnt een eenmalige uitkering te krijgen. Zo benieuwd hoeveel het zal zijn ;) Morgen weer payday,dus we wachten maar af. Dus morgen administratie weer doen,en heel belangrijk,er gaat 1 schuld afgesloten worden,want het laatste termijn gaat morgen betaald worden. Heb eens zitten kijken,we hadden zeker 10 (misschien wel meer :-[) schuldeisers,dat zijn er na morgen nog "maar" 3. Zie de toekomst toch wel een ietsiepietsie zonniger in  ;)

Knibbel

Wauw Peim, wat een fijn nieuws! Dikke pluim voor jou, van meer dan 10 schuldeisers terug gaan naar 3, proficiat!! Ik proost van hier uit met een lekker bakje koffie op jouw behaald succes. :D :D

Doet mij zo goed dit te lezen, vooral als ik momenten heb dat ik twijfel dat het mij gaat lukken ooit uit de schulden te komen en ik lees dan jouw verhaal, dan denk ik: Yes, it can!!

Veel liefs...

Buster

Peim, wat een geweldig nieuws!

Denk je wel aan een buffer?
Het nadeel van een meevaller is dat je jezelf te snel rijk rekent.
Dit is het moment om jezelf te beschermen tegen klappen verderop in het jaar.

Gefeliciteerd! ;)

peim

Buster, jazeker denk ik aan een buffer ;) Ons doel is om die buffer alleen maar groter te maken,volgende maand komt het vakantiegeld,dat gaat ook meteen opzij. We willen vooruit en nooit meer achteruit :)

Buster

Belle van Zuylen

Wat fijn om te lezen, knap van jullie zeg!
Dat geeft mij moed, dat wil ik ook!

Gr. Belle

peim

Lieve Belle,

Bij jullie komt het allemaal wel goed,ook al zal het even duren. Samen met je gezinnetje sta je sterk. En de mensen van het forum slepen je er wel doorheen,zij zijn super en geven je veel moed en kracht. Wil je iets kwijt,gooi het er gewoon uit op het forum,hier hebben ze altijd een luisterend oor voor.

Ga ervoor Belle!!

Liefs en een dikke knuf van mij :-*

Libra

Wat een fantastisch nieuws Peim!!!

Dansje, dansje voor jou!!
Hoe geweldig van 10 terug naar 3!
Chapeau en een diepe buiging voor jou, dame!! ;D

Heerlijk dat het zo goed gaat!!

Liefs

peim

Vandaag een vroege vogel ;) Salaris van manlief is al gestort,met ruim 300 euro extra door een eenmalige uitkering ;D Administratie meteen maar gedaan, rekeningen betaald,geld opzij gezet voor automatische incasso's en rekeningen die nog binnen moeten komen. En heel belangrijk,laatste termijnbedrag aan 1 schuldeiser betaald :) Heb toch even een trots momentje! De 300 euro op de spaarrekening gezet,buffertje gaat groeien 8) Vanavond gaan we sinds lange tijd weer eens winkelen,mijn nieuwe bril ophalen (van mijn moeder gekregen voor mijn verjaardag) en heb ook geld opgehaald met mijn verjaardag en hiervan ga ik een paar nieuwe kleertjes kopen voor mij en mijn man. Even een verwenmomentje voor ons!

Fijn weekend allemaal!
liefs,
Peim

Knibbel

Lieve Peim, met recht een trotsmoment!!  :) 
Geniet ervan!!

Veel plezier bij het winkelen. :)

Liefs....