Ik ben nieuw!

Started by Marie-Louise, Jan 21, 2013, 01:46 AM

Previous topic - Next topic

Marie-Louise

Helaas. De rechter heeft de woningbouw in het gelijk gesteld.
Hetgeen wat ik ook begrijp natuurlijk, ik heb gewoon niet betaald.

Gelukkig aanstaande maandag de afspraak bij de stadsbank. En zij gaan onderhandelen met de woningbouw. En mogelijk bijzondere bijstand aanvragen bij de gemeente. Ik heb begrepen dat dit vaak wel moet lukken.

Ik heb zoo gigantisch gefaald!  :'(

Buster

Lieve Marie Louise,

Je hebt niet gefaald, je hebt overleefd.
Tussen een uitspraak en een uithuiszetting zitten nog en aantal stappen.
Die stappen ben je nu volop mee bezig.
Je hebt de huurachterstand niet verder op laten lopen.
Je bent an de slag gegaan met de hulp die je is aangeboden en je hebt je meewerkend opgesteld.
Deze zaken zorgen ervoor dat de WB meegaander zal zijn dan dat je de deur dichthoud en de telefoon niet opneemt.

Het "voordeel" van een uitspraak is dat er nu spoed gemaakt moet worden vanuit de schuldhulpverlening.

Nogmaals, je hebt niet gefaald!

Libra

Lieve Marie-Louise,

Je hebt alles, behalve gefaald!!!!

Zoals ik ook gisteren aangegeven heb (en met mij ook nog anderen hier), je hebt het gewoon heel goed gedaan en nog!

Lieve dame, misschien heb ik het fout, maar ik heb toch sterk het gevoel dat dit op de

tuthola

Ik sluit me bij Libra en Buster aan je hebt niet gefaald en inderdaad word er nu met spoed toch naar een oplossing gekeken voor jou en je kind wat niet wegneemt dat je er even van baalt dat je de zaak verloren hebt.

Liefs....

Marie-Louise

Nogmaals dank voor de lieve reacties! Dat doet me echt goed  ;D

Het is ook wel fijn te weten waar ik nu sta. En om eerlijk te zijn vind ik het niet geheel vervelend om deze woning te moeten verlaten. Maar ik hoop toch zo dat de tussenoplossing niet zo is dat ik naar Humanitas of Leger des Heils moet. Dat zou me geestelijk echt niet goed doen.  :-\

Ik heb op school de situatie uitgelegd, aangezien ik vorige week maar 1 dag was verschenen en gelukkig is er heel goed op gereageerd. Ik moet mijn SLB-er (studieloopbaan begeleider) wekelijks een update sturen met betrekking tot hoe het met me gaat en welke lessen ik eventueel gevolgd heb. Ik moet mezelf even de geestelijke -en lichamelijke rust gunnen anders ga ik zo weer gigantisch op mijn snuffel.

Zijn er hier ook mensen die een soort gelijke situatie hebben meegemaakt?!

Liefs