Foutje van mij

Started by peter, Jan 20, 2013, 01:06 PM

Previous topic - Next topic

peter

Bij het verwijderen van SPAM heb ik een foutje gemaakt. Als wij spam binnen krijgen blokkeren wij altijd het emailadres en het ip. Het forum beheer kan dan opgeven voor spammer@hotmail.com blokcode: spammer@*.*. Als je *@*.* invult dan blokkeer je iedereen, inclusief mijzelf. Gelukkig heb ik met de hulp van vrienden kunnen herstellen.

Peter
Administrator Forum

tuthola

Hoi Peter...ik kon inderdaad vanmorgen niet inloggen....dacht dat het aan wachtwoord lag dus nieuwe aangevraagd, ook deze deed het niet, ben er dus maar vanuit gegaan dat er storing was  ;D

flits

vroeg me al af waarom ik niet kon inloggen ik had een nieuw wachtwoord aangevraagt maar die werkte ook niet dus ik dacht daat het aan de site lag
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Libra

Ook hier blijft het mensenwerk ;)

Gelukkig is alles weer opgelost!

Kaatje

Gelukkig is alles opgelost! :)

Bloem2

Niets van gemerkt Peter en ook jij bent maar een mens... :D

Buster

Jaja,... je was ons gewoon even zat en wilde liever uitslapen vanmorgen, ik snap het wel ;)

Kan me zo voorstellen dat je even in de rats zat.
Gelukkig zijn we er weer allemaal en niet op de laatste plaats; jijzelf!

Chrissie

Heb er ook niets van gemerkt vanmorgen was er al vrij vroeg maar Peter jij kunt toch ook vergissingen maken.
Gelukkig is het weer opgelost en ben jij ook weer in ons midden. Eind goed al goed!
Fijn je weer te zien net zo als alle anderen ;) :)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.