Honderdduizenden betalen zorgpremie niet

Started by jan, Jan 08, 2013, 09:37 PM

Previous topic - Next topic

jan

DEN HAAG - Elk jaar zijn er bijna 300.000 Nederlanders die hun verplichte zorgpremie niet betalen. Ze worden geregistreerd als wanbetaler. Hun aantal is stabiel. Voor iedere Nederlander die zijn of haar problemen oplost, komt er
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Buster

Quote from: jan on Jan 08, 2013, 09:37 PM
Dat moet mensen stimuleren snel orde op zaken te stellen.

Stimuleren,.. ja zo kan je het ook noemen  ::)

"Ik stimuleer u om binnen 14 dagen het volledige bedrag over te maken op giro 123456789, want anders,...."

Miracle

Het is gewoon helemaal krom in de wereld.
Of we nu een schuld hebben van 1000 euro of 500.000 euro en liggen er wakker van, slapen niet meer, functioneren niet meer, worden ziek ervan, zelfs scheidingen en noem maar op.
Geld wat wij gebruiken bestaat niet eens en de familie Rotchild, de rijkste familie ter wereld heeft een kapitaal van zovele miljarden dat als ze alles zouden verdelen over alle inwoners van de wereld, ja zelfs tot aan de pas geboren baby's toe, dan zou iedereen nu meteen op slag multimiljonair zijn en ieder persoon op de wereld zou een bedrag hebben van 70 miljoen dollar!!!

Zij bepalen alles in de wereld, samen het de rockefellers, illiminati, freemasons, bilderberg groep en noem maar op.
Ik durf niet eens verder te gaan op dit onderwerp, maar als je zoekt op google, schrik dan niet wat je tegenkomt als je de juiste woorden zoekt.....