even de weg kwijt

Started by geefnietop, Dec 29, 2012, 01:42 PM

Previous topic - Next topic

Libra

Lieve Geefnietop,

Fijn om weer even wat van je te horen, want ik vroeg me toch wel af wat de stand van zaken was.

Lieve dame, jij doet het gewoon heel erg goed!
En voor wat je baas betreft, laat het inderdaad bij hem!
Loop jouw eigen pad, want dan kun je inderdaad jezelf recht in de spiegel aan blijven kijken en aan het einde van de rit is dat ook het enige wat er toe doet!!

Toch duim ik stiekum voor je dat er goed bericht komt van het UWV! ;)

Heel veel liefs

geefnietop

Wat is het toch fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt....en wat is het toch fijn om de reacties te lezen.....daar krijg je echt weer een boost van.

@Buster, klopt, hij moet 's avonds ook weer zijn bedje in met zijn geweten. En ik probeer inderdaad nu de boel om te draaien en er maar positief tegenaan te kijken. Ik ga proberen niet meer aan hem en zijn handelen te denken, ook al raakt mij dat soms wel, maar neem het zoals het is. Ik kan het ten slotte toch niet veranderen, alleen maar proberen hier weer sterker uit te komen.

@Kaatje, het is inderdaad echt onbegrijpelijk waar die man mee bezig is. Het is echt een super ego

geefnietop

Even een snelle update over mijn ontslagaanvraag door mijn baas bij het UWV, kreeg net een brief van mijn advocate dat het UWV een tweede ronde hoor en wederhoor gaat starten. Hopelijk is dit wel positief. Het betekent in ieder geval dat de ontslagaanvraag en het verweer daarop zorgvuldig worden behandeld en daar ben ik blij om.

Buster

Al was het alleen al dat je je zegje kan doen!

Ik duim voor een positieve uitslag.

Knibbel

Ik duim heel hard met Buster mee dat het positief uitpakt voor je....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

geefnietop

dank jullie wel voor het duimen....ik hoop ook op iets positiefs, dan heb ik in ieder geval niet zonder slag of stoot mij gewonnen gegeven...Girlpower... ;)

Libra

Quote from: geefnietop on Jan 31, 2013, 03:59 PM
ik hoop ook op iets positiefs, dan heb ik in ieder geval niet zonder slag of stoot mij gewonnen gegeven...Girlpower... ;)

Kijk, zo mogen we het graag horen!!! ;D ;D

Het feit dat het UWV een tweede ronde start, houdt dus in dat jouw verweerbrief vragen opgeworpen heeft!
Dat is heel positief en geeft jou de mogelijkheid om hier voor jezelf het maximale uit te halen!!

Het maximale kan 3 dingen betekenen:
1. dat jouw baas niet direkt een ontslagvergunning krijgt;
2. dat jouw baas een ontslagvergunning krijgt onder voorwaarden (ontslagvergoeding);
3. dat je gehoord wordt en je jouw kant van het verhaal kunt vertellen.

1. zou voor jou betekenen dat je nu niet je baan kwijtraakt en dus je inkomsten behoudt, maar of je hier nou echt blij van zou worden na alles wat er gebeurd is...., ik denk het niet.
2. dit zou heel fijn voor je zijn, want ten eerste krijg je dan geld mee en ten tweede ben je niet "verwijtbaar" werkeloos en krijg je een WW uitkering.
3. in dit geval krijg je meer de gevoelsmatige genoegdoening en weet je daarnaast voor jezelf dat jij er in ieder geval alles aan gedaan hebt door je niet simpelweg bij de mededeling neer te leggen, maar door bezwaar aan te tekenen.

Hoe dan ook, wat er ook gaat gebeuren, je hebt dit voor jezelf omgedraaid tot een win-win situatie!

Hou nog even vol, lieve dame!!
Heel veel liefs

Laurentine

Hoe gaat het nu geefnietop?
Weet je al iets meer?

geefnietop

Hallo Laurentien,

Nee ik zit nog steeds te wachten op het verweerschrift van mijn werkgever. Het duurt allemaal zo lang. Ik zou willen dat ik dit hoofdstuk kon afsluiten en dan verder kan gaan. Maar aan de andere kant, zolang we nog in de procedure zitten is hij verplicht mij salaris te betalen, en dan kan ik natuurlijk nog wel een deel van de schulden aflossen.

Hoe gaat het met jou?

Liefs Geef niet op

geefnietop

Nou laat die extra aflossingen aan de schulden maar zitten. Kreeg net weer een nota van mijn advocate. Viel bijna van mijn stoel...pfff......weet niet meer waar ik alles van moet gaan betalen. En dan te bedenken dat dit niet mijn schuld is maar dat die %$%^$#$#$ werkgever mij in deze positie heeft gebracht. Sorry voor al mijn geklaag...zal ooit wel weer minder gaan klagen denk ik, maar ik heb ff een dipmomentje na die nota. Ik had een kleine buffer met de nadruk nu op KLEIN....grrr......

Buster

Jeetje meis,

Ik kan me voorstellen dat je je even helemaal uit het veld voelt geslagen.
Wat je praktisch kan doen is de advocaat een betalingsregeling voorstellen.
En al doe je er wat langer over, so be it.
Je advocaat zal ook begrijpen dat je door het niet uitbetalen er nu even niet financieel florissant bij zit.
Stel wel iets voor wat je kan missen, anders word het probleem alleen maar groter.

Hou vol!

Laurentine

Hee Geefnietop,

Dat is behoorlijk balen zeg! Snap dat je niet blij bent. Ik zou inderdaad, zoals Buster zegt, een betalingsregeling proberen te treffen met je advocate. Het leven is soms echt niet eerlijk maar probeer moed te houden. Ik denk aan je.

geefnietop

Dank jullie wel voor de reacties..... :-*

Ik ga haar inderdaad maar een betalingsregeling vragen en anders moet ze maar langs mijn baas gaan hihihiihhii...

Buster

Quote from: geefnietop on Feb 06, 2013, 03:13 PM
en anders moet ze maar langs mijn baas gaan hihihiihhii...

;D ;D ;D ;D ;D

geefnietop

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Oooo, ik ben zo vreslijk boos!!!! Sorry, het lijkt wel of ik hier alleen kom met gezeur en geklaag. Ik hoop echt dat ik binnenkort toch ook eens met een vrolijk bericht kan komen.

Heb net het verweerschrift van mijn baas ontvangen via de mail. Hij verteld gewoon leugens!!!! Echt gewoon keihard liegen. Hij beweerd dat ik dingen heb gezegd, maar dat is gewoon gelogen. En hij beweerd nu dat hij mij een cursus heeft aangeboden, ook gelogen!! Het is gewoon een welles/niettes spelletje geworden. Hoe frustrerend is dat. Pfff straks zegt het UWV nog dat ik verwijtbaar werkloos ben en krijg ik geen ww-uitkering, nou dan ben ik helemaal ver van huis. Wat is dit toch een laffe .................. (vul maar in). Ik ben zo kwaad, maar ook zo verdrietig dat dit zomaar kan. Ik ben gewoon in staat om morgen die man van UWV op te bellen. Oh oh, ik hoop maar dat dit nog iets goeds kan brengen.......zomaar klinkklare leugens, ik kan er met mijn verstand niet bij. Je voelt je echt machteloos. Sorry nogmaals voor weer een klaagzang, maar ik ben echt van mijn stuk gebracht door zijn leugens en bewijs maar eens dat het niet zo is. Wat zijn sommige mensen verrot, sorry heb er geen ander woord voor.