Wanneer eindelijk weer lucht?

Started by Knibbel, Dec 28, 2012, 11:20 PM

Previous topic - Next topic

Knibbel

Kaatje, ik laat zeker weten of het lukt.

En Buster, ik hoop inderdaad dat het straks iets eigens wordt. En dat ik het inderdaad kan blijven vasthouden.

Maar voor nu voel ik me gewoon lekker en maak ik me even niet druk om die schuldenlast. Goh, voel nog altijd een soort euforie: ik begin het dadelijk nog leuk te vinden om zo goedkoop mogelijk inkopen te doen. Komt zeker door dat wijntje die ik op Kaatje aan het drinken ben.....

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Kaatje

Geniet nog heerlijk van die euforie! :) :) Het is je zo gegund!

Libra

Lieve El,

Ik kan niet anders zeggen dan: wat ben je fantastisch bezig!!!
En je hebt het enige juiste gedaan en dat is namelijk met alle informatie hier je eigen gevoel gevolgd en je eigen koers uitgestippeld.

Als iemand het schuldenmonster gaat overwinnen ben jij het wel!
Daar ben ik van overtuigd!

En inderdaad, niet meer pinnen, maar gewoon je weekgeld kontakt besteden is het beste wat je kunt doen.
Hierdoor houd je niet alleen overzicht, maar ook de "impulsaankopen" (aanbiedingen in de winkel e.d.) onder kontrole.

Je mag echt heel erg trots op jezelf!

Heel veel liefs

Knibbel

Moet even iets kwijt. Heb gisteren eens wat meer zitten lezen op dit forum en kwam ergens (ik weet niet meerr bij welk item) tekst en uitleg over de woorden 'applaud' en 'smite' tegen. Daar ik in het begin niet wist wat dit betekende en nogal nieuwsgierig aangelegd ben heb ik op beide woorden een of twee keer geklikt om te kijken wat er gebeurt. Mocht ik daardoor bij iemand ongewild 'smite' hebben gedaan, dit was niet de bedoeling.

Buster

hahahaha, en dat in de week dat er voor het eerst, zover ik weet, maar liefst 8 smites zijn uitgedeeld (proest)
Dus mocht je dat per ongeluk hebben gedaan, je begeeft je in goed gezelschap  ;D

(oja, It wasn't me,....)

Kaatje

Quote from: Buster on Jan 13, 2013, 01:09 PM
hahahaha, en dat in de week dat er voor het eerst, zover ik weet, maar liefst 8 smites zijn uitgedeeld (proest)
Dus mocht je dat per ongeluk hebben gedaan, je begeeft je in goed gezelschap  ;D

(oja, It wasn't me,....)

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Knibbel

Quote from: Buster on Jan 13, 2013, 01:09 PM

(oja, It wasn't me,....)

Pfff... ik blij. :) Waarschijnlijk zaten er twee van mij bij.

Aan degene(n) die ik 'gesmited' heb, sorry dus.

Libra

Quote from: El on Jan 13, 2013, 11:36 AM
Moet even iets kwijt. Heb gisteren eens wat meer zitten lezen op dit forum en kwam ergens (ik weet niet meerr bij welk item) tekst en uitleg over de woorden 'applaud' en 'smite' tegen. Daar ik in het begin niet wist wat dit betekende en nogal nieuwsgierig aangelegd ben heb ik op beide woorden een of twee keer geklikt om te kijken wat er gebeurt. Mocht ik daardoor bij iemand ongewild 'smite' hebben gedaan, dit was niet de bedoeling.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lieve El,

Ik lig hier kompleet gevouwen!!
En als je bij mij op "smite" gedrukt hebt, zal ik het je absoluut niet kwalijk nemen hoor!! ;)

Heel veel liefs

Knibbel

Nou, hier druppelen de aanmaningen binnen..... Ook een sms-je van F ontvangen (ik was al bang dat ze mij vergeten waren!!): "over een paar dagen wordt uw dossier overgedragen aan ons incassobureau".

Pfff.... moest er even uit. dus een stevige wandeling in de sneeuw gemaakt om mijn hoofd helder te maken en te bedenken hoe ik het allemaal ga aanpakken. Niet dat het heeft gewerkt, maar ik heb wel ontspannen met andere medewandelaars kunnen kletsen over alledaagse dingetjes. Heb ik mezelf weer even kunnen opladen.

Quote from: Kaatje on Jan 09, 2013, 11:38 PM
Dat is juist wel een heel goed idee met die herinneringsberichtjes! En is totaal niet onvolwassen. Laat je ons weten of het voor jou werkt?
Nou Kaatje, bij mij werkt het wonderwel heel goed. Iedere dag om 7 uur 's morgens gaat een alarm op mijn mobiel en staat er de tekst: "DENK AAN JE BUDGET". En in mijn beurs zit in ieder vakje een knalrode kaart (lees: gevaar!) wat mij eraan herinnert om zuinig met de centen te zijn.
Gisteren heb ik voor 5,82 voor 2 personen inkopen gedaan. En nu heb ik nog 32,40 euro in mijn beurs en nog 5 dagen te gaan. Dat komt goed.

Maar nu de rekeningen nog......

Knibbel

Even iets anders....

Manlief vraagt of ik misschien een vriendje heb. Hij is niet gewend dat ik zo vaak en zo lang achter de laptop zit. Dat zijn de momenten dat ik op het forum zit te lezen!!!

Stiekem vind ik het lief van hem.

Buster

Libra

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hahahaha.......hilarisch!!! ;)

Kaatje

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

wel heel lief dat je man het aan je vraagt!

Knibbel

Ja, vond het zelf een giller....  ;D ;D ;D ;D
En dan dat gezicht van hem, geweldig.