Wanneer eindelijk weer lucht?

Started by Knibbel, Dec 28, 2012, 11:20 PM

Previous topic - Next topic

Weegschaaltje

Veel plezier morgen. Maak je neit te druk ga er vooral van genieten. Lekker dat jullie er even tussen uitgaan. Ik ga ook een midweekje weg met mn collega en onze kids. Even er tussen uit. Voor een hele schappelijke prijs.

Knibbel

Heerlijk toch, lief Weegschaaltje. Als je de kans en de mogelijkheid heb om samen met de kinderen er even tussen uit te gaan, even een paar dagen je verstand op nul te zetten, moet je dat meteen doen. Kun je weer energie opladen om daarna weer alles met frisse moed aan te pakken. Ik weet niet wanneer en waar je naar toe gaat, maar ik gun je een mooie en zonnige week.

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Kaatje

lieve knibbel, weet niet of je morgen online bent, maar ik wil je bij deze voor morgen alvast een hele fijne super verjaardag toewensen met het grote feest wat je er nu mooi bij hebt. Geniet er maar driedubbelop van :) En heel veel plezier met het zingen morgen :) Vooral genieten van alles morgen! :) :)

Knibbel

Kaatje

Van harte! Maak er een ontzettend mooie dag van :)

Chrissie

Gefeliciteerd met je verjaardag knibbel en een hele fijne dag vandaag. Veel succes met jullie optreden vanavond!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Weegschaaltje

Gefeliciteerd en fijne dag vandaag.

Buster

Knibbel, van harte gefeliciteerd!
Geniet van je dochter, het zingen, je vakantie in het vooruitzicht en al die lieve mensen om je heen.

Fijne Dag!

geefnietop

Lieve Knibbel,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een super leuke dag hebt. Geniet er van!!!

Libra

Lieve Knibbel, op de valreep nog even:

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

Tegen de tijd dat je dit leest is het allemaal alweer voorbij, maar ik hoop dat je ontzettend genoten hebt van deze, wel hele speciale verjaardag! ;D
En dat je ook zeker genoten hebt van het zingen met je dochter!! ;)

Heel veel liefs en een dikke verjaardag knuffel voor jou!
:-*

Knibbel

Iedereen nog bedankt voor de lieve verjaardagswensen.  :-*

Heb erg genoten gisteren bij het openingsfeest en het zingen. Hahaha, vooral om de wet van Murphy wat  er vooraf ging. Op het laatste moment verplaatsen van het feest vanwege de slechte weersomstandigheden, microfoons die het niet of nauwelijks deden, geen verlichting op het podium. Dus we stonden daar wat aan de zijkant van het podium, ik stond zelfs bijna helemaal achter een dikke paal (daarnaast ook figuurlijk bedoeld: stond een beetje VOOR paal).  ;D ;D ;D

Want het allerergste: een nerveuze mamma die natuurlijk verkeerd inzette met de toon en dan is het erg moeilijk om het weer zuiver te krijgen. Dus af en toe wat vals de hoogte in. Ik weet dat ik het beter kan, maar ja, het is gebeurd kan het niet meer overdoen. Heb geleerd: gaat er iets mis gewoon door blijven zingen. Dus dat deed ik dan ook maar.

Maar mijn dochter deed het geweldig, kalm, met volle, duidelijke stem, zuiver en emotievol. Een heel verschil met mijn bescheiden volume. En ze stond daar alsof ze nooit iets anders heeft gedaan. Je kon zien dat zingen haar lust en leven is. En dan te bedenken dat ze ook nog slechthorend is. Daar heeft ze op de muziekschool haar zanglerares al vaak mee verwonderd. Ben zo apetrots op haar.

Maar al die kleine dingetjes die fout gingen konden de pret niet drukken, het was gezellig, heerlijke barbecue, iedere keer goed gevulde glazen, muziek, gezelligheid. Alleen de verjaardagstaart ontbrak, maar ja, je kunt niet alles hebben, toch.  ;D ;D

En nu weer verder met de orde van de dag, want al ben ik nu een jaartje ouder, mijn schulden zijn niet verjaard, die liggen nog te wachten op mij.

Knibbel

Bah, denk je dat je eindelijk een beetje vastigheid onder je voeten begint te krijgen, meer grip op je schulden, komt mijn man met een bericht waardoor je meteen weer in het onzekere wordt gegooid.

Donderdag algemene verplichte bijeenkomst i.v.m. reorganisaties. Personeel is wel al op de hoogte gebracht dat enkele afdelingen helemaal weg moeten, maar welke afdelingen, welke functies, dat horen ze donderdag pas.

Mijn man maakt zich niet zo druk: 'Poeh, als ze me een flinke ontslagvergoeding geven vertrek ik meteen'. Ik word hier dus wel zenuwachtig van. Ik wou dat het al vrijdag was, dan weet ik of mijn man nog een baan heeft of niet, waar we aan toe zijn.

Be

He bah! Ik ken het gevoel. heb je het net allemaal beetje onder controle, goed op de rit etc. Iets minder stress en dan begint het zo weer opnieuw! Veel sterkte. Hopelijk zit je man er NIET bij en kan hij gewoon zn baan houden (want een vette ontslagregeling bestaat niet meer tegenwoordig volgens mij hihi)

Buster

Getver, ik ga voor jullie duimen.

"Je kan de golven niet tegenhouden,... je kan wel leren surfen"
Jouw worden, niet de mijne ;)

Kaatje

ik duim voor je man dat hij donderdag te horen krijgt dat hij mag blijven en dat ze hem er niet uit zetten. En grote ontslagvergoedingen, denk dat ze er heel af en toe wel zijn, maar ik zou er niet helemaal van uit gaan, maar mocht hij er wel bij zitten, wat ik niet hoop voor jullie, dan hoop ik wel dat hij die mooie zak met geld mee krijgt.

Het kan niet snel genoeg donderdag aan het eind van de dag zijn. Ik ga duimen! :) :)