Wanneer eindelijk weer lucht?

Started by Knibbel, Dec 28, 2012, 11:20 PM

Previous topic - Next topic

Buster

tuthola

Wat vreselijk om te lezen dat je de behandeling voor je reuma niet vergoed krijgt uit je basis verzekering daar je er zo baat bij hebt. Ik mag toch hopen dat je je volgend jaar weer aanvullend kan verzekeren!!!
Waar gaat het heen met nederland denk ik dan....

Sterkte en beterschap

Knibbel

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Buster

Die buffer die komt, echt waar.

Eerst de boel op orde, de basis stabiel en de ergste druk weg.
(eerst buffelen dan bufferen,... die houden we erin ;))

Enne,.. en dag of week even niet positief lucht ook op hoor!

Libra

Lieve Knibbel,

Quote from: Knibbel on Apr 03, 2013, 12:06 AM
Als ik kijk naar de hoogte van het totaal schuldbedrag nog geen reden voor een innerlijke jubelstemming, nog niet eens een ministemming.

Het mag hoor!
Je mag af en toe niet blij of positief zijn, zeker als je in de lappenmand zit!

Maar.....,lieve dame, linksom of rechtsom, je schuldenlast is maar mooi weer verminderd met 

Knibbel

Pfff....., mijn ING-rekening is weer normaal. Schrok me vanmiddag het apezuur. Mijn leefbudget had ik op de ING-rekening geparkeerd, zodat daar niets mee kon gebeuren, was dat vanmiddag van mijn rekening verdwenen en stond ik ineens flink in het rood. STORING. En de dag daarvoor was het de ABN AMRO die problemen had. Had ik net alle betalingen klaargezet om verzonden te worden komt  er een storing melding. Hele website eruit. Heb daardoor 's avonds pas de betalingen kunnen doen en hierdoor bij twee rekeningen de deadline gemist. Gelukkig had men er begrip voor. Zoiets moet niet te vaak gebeuren is slecht voor mijn rikketik.

Buster

Gelukkig was het breed in het nieuws, dat scheelt weer bij het uitleggen.

Rikketik weer oke?

Knibbel

Knibbel

Libra

Lieve Knibbel,

Ondanks dat jouw bericht eigenlijk heel verdrietig is, kan ik toch een grote grijns niet onderdrukken! :-[
Juist omdat je het met "galgen"humor geschreven hebt!

Al ben ik dan alleen, ik kan me zo goed voorstellen dat als je wel een partner en/of kinderen hebt, er altijd 1 partij is die de kar moet trekken en op de rit moet houden.
En dat dan deze partij ook degene is die de "boeman" moet spelen en degene is die elke keer maar weer "nee" verkoopt.

Als je niet zelf fysiek met de schuldenlast bezig bent maar de ander het betere puzzelwerk laat doen, kan ik zo goed begrijpen dat je er niet bij stilstaat dat al die kleine bezuinigingen nodig zijn om weer rond te komen, eten op tafel te blijven zetten en alle schuldeisers elke maand weer te bedienen.

Speciaal voor jou: "je doet het heel erg goed, schatje"!!!

Heel veel liefs en een dikke knuffel!
:-*

Knibbel

Quote from: Libra on Apr 04, 2013, 02:02 PM
Ondanks dat jouw bericht eigenlijk heel verdrietig is, kan ik toch een grote grijns niet onderdrukken! :-[
Juist omdat je het met "galgen"humor geschreven hebt!
Was het laatste restje boosheid die er even uitgeperst moest worden. De opmerking van de tandpasta was de druppel.....

Bedankt voor je lieve en bemoedigende woorden, geeft weer zin om de kar maar weer te trekken. We komen er uiteindelijk wel!  :)

Liefs...

Weegschaaltje

Moeilijk hoor als je samen in t zelfde schuitje zit maar jij alleen moet roeien. Kan me voorstellen dat dit jouw extra energie kost. Terwijl t juist zo moet zijn dat je energie krijgtvan de goede dingen zodat je er weer vol tegen aan kan.

Buster

Knibbel, I get it.
;D ;D

Oelewappers kunnen het zijn.
Die van mij heeft de telefoonklassieker; "Ja is goed, gaan we doen, we komen binnenkort wel even langs, is veel te lang geleden,..."

En dan sta ik te springen en te zwaaien en heel hard nee te schudden, maar het was er al uit,...
En ik ben dan weer de pineut die "Nee" moet verkopen.

Aan de andere kant, als die Oelewappers er niet zouden zijn zouden we helemaal vergeten wat "normaal" is.

Hou vol, het komt wel goed met je schatje  ;)

Knibbel

Be

Inderdaad zoooooo herkenbaar!!
'Het gaat nu toch goed?' Jaha, maar nog wel ruim 77000 te gaan.
'We kunnen nu toch wel weer normaal vlees eten?' Lijkt me niet.
'Heb nu echt een hele mooie aanbieding gevonden voor een telefoon met internet, heel goedkoop...' Heb je dat nodig dan?? Uhhh
etc etc etc
Soms ben je echt in je eentje aan het roeien met die riemen.
Maar hij is wel heel lief en legt zich maar weer met een zucht bij een gehaktschnitzel neer... (voor de tweede dag want ze waren in de aanbieding)