Kerstwens 2012 en een gelukkig nieuwjaar!

Started by peter, Dec 21, 2012, 11:34 AM

Previous topic - Next topic

peter

Namens het forum moderators een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!
Peter
Administrator Forum

Chrissie

Ik wens alle moderators van het forum maar tevens ook alle forumgebruikers en de mensen die meelezen ook een hele fijne feestdagen en een gelukkig 2013 in goede gezondheid!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Lieve Mensen, ook van ons hele fijne, warme dagen met een hoopvolle blik op volgend jaar!

flits

va mij uit ook voor iedereen fijne feestdagen en een goeduiteinde
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

jan

Ik hoop vooral dat 2013 voor iedereen minder zorgen zal brengen. Op de toekomst!!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Be

Van mij ook voor jullie allemaal de beste wensen voor 2013!

Kaatje

https://www.youtube.com/watch?v=XHIHdJ5h_d8

Voor iedereen wens ik hele fijne feestdagen! Geniet er van, van die kleine momenten samen. Voor 2013 wens ik voor iedereen hele mooie, liefdevolle en bijzondere momenten!

Ik kijk er al naar uit om in 2013 samen weer te dansen bij mijlpalen die bereikt zijn. Daarnaast de schouder waar ik af en toe even mag komen uithuilen. De steun en de kracht die jullie mij geven zijn voor mij heel bijzonder en fijn waar ik heel dankbaar voor ben. Hoop dat we dit met z'n allen voortzetten in het nieuwe jaar 2013 :)

tuthola

*****FIJNE FEESTDAGEN***** voor iedereen van dit fijne forum.

Bloem2

Ik wens jullie allen een goede Kerst en een fijne jaarwisseling.

Ik hoop dat 2013 voor jullie een goed financieel jaar gaat worden, in ieder geval  schulden naar beneden of tot NUL !

Libra

Lieve allemaal,

Ik wens jullie allemaal ook hele fijne Kerstdagen en een heel gelukkig, gezond maar bovenal een heel voorspoedig 2013!

Heel veel liefs

Freek en Jolanda

Beste Iedereen

Iedereen ook een fijne kerst en niet te vergeten een goed 2013 toegewenst!

Freek en Jolanda

Nox

Bedankt en ook de beste dagen
en een zeer gezond en gelukkig 2013 gewenst.

Moge het nieuwe jaar altijd weer beter worden dan het vorige.
Usus magister est optimus

Maickel

Allemaal fijne feestdagen.

Mijn wens is dat we ooit nog overbodig zullen raken. Tot die tijd is een wens van me dat ook jullie je goede werk blijven doen.

Mvg,

Maickel
Moderator Hotforum schulden
Moderator Bewindvoerders.net

peter

Maickel,

Bedankt voor je boodschap en wens. Ik hoop ook ooit dat wij overbodig worden.

Jullie doen goed werk, helpen mensen in nood en geven zo ook een goede maatschappelijke invulling aan alles.

Fijne Kerst en een goed 2013!
Peter
Administrator Forum

mamavantwee

Iedereen hele fijne feestdagen en dan vooral een minder met geldzorgen nieuwjaar voor iedereen. Elke dag dat we iets aan onze schulden kunnen doen komen wij weer een dagje dichterbij een leven zonder schuldenlast die ons bestaan bepaald.

Liefs, mama van twee