na 4 jaar loonbeslag

Started by raptor2, Dec 05, 2012, 05:04 PM

Previous topic - Next topic

raptor2

GGN komt na 4 jaar mat een vordering loonbeslag.
Het gekke is dat er vorige maand al geld is ingehouden op het maandsalaris van mijn vriendin en de brief van het loonbeslag pas nu binnen komt. Het blijkt een vordering te zijn van de kraamhulp. Ik heb echter nooit eerder een nota gezien of ontvangen, ook niet van GGN. GGN zegt ook niet te weten waar de vordering in 1 keer van daan komt.

Weet iemand raad wat te doen?Gelukkig gaat het "slechts"om 400 euro maar toch vind ik het een vreemde zaak.

Of tips.

Thanks maar weer.

Greetz

Buster

Euh,... als ook GGN niet weet waar het vandaan komt lijkt het me zaak dat ze de slechts

sacredfour

Stuur de incassobrief, brief1  http://www.schulden-vrij.info/index.php/topic,46255.0.html
Loonbeslag kan niet zonder dat er een executoriale titel is, tenzij de vordering komt van een overheidsinstantie die wel gelijk beslag mag leggen zoals de belastingdienst. Vreemd dat je nergens een rekening van gehad hebt.
GGN had haar in ieder geval op de hoogte moeten stellen van een mogelijk beslag , en eerst de  kans moeten geven de vordering te betalen voordat er
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Incasso_deskundige

Het is niet juist dat een deurwaarder altijd eerst een brief met sturen, zodat jij beslaglegging kan voorkomen. Als er een vonnis is, hoeft die alleen maar betekent te zijn voordat er beslag op inkomen gelegd kan en mag worden. Het doen van "bevel tot betaling" is daarbij dan dus nog niet vereist, maar natuurlijk wel voordat je aanspraak gaat maken op gelden op grond van het derdenbeslag.
Je kunt niet iedereen helpen, maar iedereen kan iemand helpen.