en nu?

Started by king2008, Nov 29, 2012, 08:57 PM

Previous topic - Next topic

king2008

hallo,

wij hebben weer eens een probleem (we vallen van het een in het ander) we mogen ons huis verkopen met een overwaarde het enige goede nieuws wat we in maanden hebben gekregen.
maar nu hebben we het volgende probleem we kunnen namelijk bij de woningbouwvereninging niet gaan huren omdat we daar een schuld hebben.
het leuke daarvan is dat we dat wisten en daar toen een regeling mee getroffen hebben we hebben na een jaar netjes betaald te hebben op een gegeven moment niks meer gehoord ik heb toen nog een paar mails en telefoontjes gedaan naar hun om te vragen hoe het nu precies zit ik kreeg toen te horen dat ze het deden uitzoeken maar dat de kans groot was dat we alles afbetaald hadden. nu een half jaar later kregen we te horen dat nog niet alles afbetaald was en dat ze onze inschrijving niet konden accepteren. dit is de enige woningbouw bij ons in de regio.
nu ben ik al aan het kijken geweest om dan maar tijdelijk partuculier te huren maar daar zitten voor ons twee hele grote nadelen aan 1) er mogen in de meeste gevallen geen huisdieren en we hebben een hond. 2) de huur is te hoog en daardoor kan je geen huurtoeslag krijgen.

wat moeten we nu doen ???
ik weet het allemaal niet meer, zit er even helemaal door heen.

hopelijk kan iemand me een reactie geven

met vriendelijke groet

Buster

Heb je al even op funda gekeken?
Die verhuren vaak wel particulier, en onder de

Bloem2

King,

Wat Buster ook schrijft: heb je die mailtjes nog waarin je vraagt naar de stand van zaken?

Ik vind dat de woningbouw ernstig in gebreke is gebleven en zich niet kunnen beroepen op
die schuld die nog open staat!
Jij kunt aantonen dat je je wel degelijk hebt ingespannen. Ga er achter aan en op je
standpunt blijven !

Heb je al een koper voor je huis? (  ???alzheimer ???)