Het lijkt wel of ik er nooit uit ga komen!!

Started by Ikkuh, Nov 06, 2012, 08:06 PM

Previous topic - Next topic

Libra

Welkom in de achtbaan van de schulden.... :(

Zo vergaat het ons allemaal hoor, bij tijd en wijle!
Vaak gebeuren er dingen die je niet verwacht had of die je niet aan zag komen.
Het is dus zeker niet dom en het fijne gevoel dat je enigzins grip hebt op de situatie is heel herkenbaar, net als de domper als het toch niet zo blijkt te zijn of dingen anders gaan dan je gedacht had.

Hoe moeilijk ook, je advocaat is niet eerder bereikbaar dan vrijdag, dus......loslaten!
Op dit moment kun je er weinig aan veranderen.

Morgen kun je kontakt opnemen met je kontaktpersoon bij het LBIO en kun je aangeven dat je vrijdag meer weet als je jouw advocaat gesproken hebt.
Gewoon vriendelijk vragen of ze nog even geduld willen hebben.
Ik zou dan ook zeker even een emailadres vragen en goed duidelijk maken aan je advocaat dat er direkt aktie nodig is en het wijzigingsverzoek doorgemaild moet worden.
Elke dag is er dan

Ikkuh

Libra je hebt ook gelijk ik kan nu niet meer doen. Ik heb de deurwaarder gesproken en morgen ga ik dan met het LBIO spreken. Dat alle schuldeisers niet snappen dat je maar een beperkt budget hebt en dat je niet iedereen van die hoge bedragen kan geven. Ik vind het zo stom dat ik mezelf in deze situatie heb gebracht. Ik bel tegenwoordig wekelijks met schuldeisers soms  om nog een keer na te gaan of de afspraak nog steeds staat en soms naar aanleiding van een brief die ik hun heb verstuurd of zij mij. Maar ik snap niet dat ik na al mijn administratie op orde te brengen er nog steeds schuldeisers bijkomen.

Mijn vriendin maakt tegenwoordig de post open. En dat kan van alles zijn een afspraak bevestiging, normale rekening of een aanmaning of informatief. Maar zodra er geld betaald moet worden dan merk ik aan haar dat ze het niet meer trek. Ze komt dan in een extreme dip te zitten en dan word ze opnieuw en terecht kwaad op me. En ik toon haar ook echt dat ik er alles aan doe en zoveel mogelijk aflos om zo snel als mogelijk uit de problemen te komen. Maar ze geeft toch aan dat het onvoldoende is. Soms is het net iets teveel voor me.. maar ik weet ook dat ik het niet zwaar mag vinden ik heb het ten slotte zelf veroorzaakt.

Owh ja mijn baas is pissig op vanwege de brief die hij heeft ontvangen. Hij vind het niet leuk voor hemzelf en voor mij ook niet. Hij gaat het proberen wat tijd voor me te rekken zodat ik in de tussentijd de boel kan regelen met mijn advocaat samen. (toch iets positiefs vandaag).

Nou op naar morgen.. Ben benieuwd wat de postbode mij morgen gaat komen brengen..