Westerbeek

Started by JacquelineR, Nov 04, 2012, 12:34 PM

Previous topic - Next topic

JacquelineR

Hoi ik ben Jacqueline, alleenstaande moeder van drie. Momenteel zonder werk maar bezig met een omscholing via het UWV ziektewet.
Ben in 2011 de ziektewet gekomen , nadat FIBROMYALGIE was geconstateerd.
In 2010 in de schuldsanering gekomen bij stichting kwadraad, zij hadden alles zover dat schuldsanering kon worden opgestart, toen besloot de gemeente te stoppen met kwadraad en met WESTERBEEK verder te gaan.
Sinds april 2011 bij WESTERBEEK schuldsanering iedere drie maanden een ander contact persoon gehad, iedere x weer zelf naar schuldeisers moeten bellen voor de huidige stand van zaken, ze lachen je gewoon uit en zeggen succes met u schuldhulpverlener. Westerbeek laat na om schuldeisers op de hoogte te stellen dat zij jou in hun sanering hebben.inmiddels ruim een jaar verder en sanering is beeindigt door WESTERBEEK. dus weer opnieuw een aanvraag indienen en van voor af aan beginnen met de schuldeisers op m'n huid wat  weer veel stres veroorzaakt.
Hoe nu verder zonder me al te druk te maken om de schuldeisers.

Buster

Hoi Jawueline,

Welkom hier. Ik moet zeggen dat ik de naam Westerbeek en Kwadraat al eens voorbij heb zien komen.

De gemeente waar je woont heeft de plicht actie te ondernemen en schuldhulpverlening aan te bieden. Meestal besteden ze dit uit. In dit geval dus aan Kwadraat en later aan Westerbeek.
Daarmee is de kous niet af, de gemeente heeft nog steeds een verantwoording te dragen.

Zodra jij aan kunt tonen dat Westerbeek haar plichten rondom de schuldhulpverlening niet is nagekomen en jij wel alle gevraagde acties hebt gepleegd kun je een klacht indienen.

Maar even en vraag; waarom is de sanering be