Vlinder = pechvlinder..

Started by Bloem2, Oct 26, 2012, 02:46 PM

Previous topic - Next topic

Bloem2

Vlinder belde mij zojuist: vanmorgen is zij op Schiphol beroofd van haar portomonee!

Geld - pinpas - id-kaart   weggggggggggg

De tickets konden worden overgeboekt naar morgen.
Haar vakantie begint dus een dag later.

:-\ :( >:( :-[

Libra

Ooohhhhhh........wat is dit verdrietig!!! :'(

Dit gun je niemand, maar zeker Vlinder niet!!!

Mocht je haar spreken, wil je haar dan een hele dikke knuffel van mij geven.
Weet dat ze er niets mee opschiet, maar ik leef ontzettend met haar mee!

Kaatje

Dit is balen zeg!!!! Wel fijn dat de tickets overgeboekt konden wordennaar morgen. pffff wat een gedoe zeg.

Hele dikke knuffel voor vlinder

Bloem2

Ja, echt vette pech.

Misschien dat ze straks nog binnenwipt hier, vanavond en vannacht
is ze nog thuis.

Chrissie

Jeetje ze krijgt ook alles tegelijk :'(

Hoe gaat het met haar want dat heeft zo'n impact. Mocht je haar spreken doe haar de groeten en een hele dikke knuffel van me.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Dick

Sterkte voor vlinder, ik hoop dat de schade beperkt blijft.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

tinkelbel

.....werkelijk niet te filmen....Vlinder, hou je goed!!

liefs van mij..

Buster

Ow wat vet balen zeg,...

Zitten natuurlijk weer kosten aan voor de nieuwe ID, of valt het mee?
Dit is echt niet leuk!!!  >:( >:(

Bloem2

Yep, nieuwe id moest vanmiddag nog geregeld worden.

Ik had verwacht dat de marechaussee wel een noodpaspoort af zou geven maar nee.

Nieuw rijbewijs komt er ook nog aan..

Vlinder307

Wat lief dank jullie wel!!

Vanuit een donkere maar gezellige hotelkamer ff een berichtje van mij...
Ben idd bestolen grrr ....gelukkig zat er "maar" 50 euro in mijn portomenee maar ben wel een pinpas , rijbewijs en id kaart kwijt.
Kosten aanvraag nieuwe id iets van 50 euro totaal , rijbewijs 48 euro uittreksel gemeenteregister 7.50 plus noodpaspoort 48 euro!

Dat was dan nog niet alle pech  >:( in het vliegtuig kreeg ik zodanig last van mijn bloeddruk dat ik eigenlijk helemaal niet had mogen vliegen....benen en voeten 1 keer zo dik , duizelig hoofdpijn en beroerd...echt nie leuk!
moest dus gelijk naar het hospital waar ook weer kosten aan verbonden waren ik geloof tegen de 300 euro! Met medicatie erbij gelukkig mocht ik dit van de werkpas pinnen ik krijg dit weer terug.

Gevolg is dat ik tot nu toe hier in mijn hotelkamer met mijn pootjes omhoog in bed lig de medicatie begint al wel zijn werk te doen en mag morgen naar buiten (niet in de zon) maar hopelijk lukt kleine stukjes lopen dan weer.

Wordt hier wel heel goed verwend hoor!! dus altijd nog beter dan thuis  ;D eten is niet aan te slepen wat ik krijg ...niet normaal ik wil nu echt oppassen..

Kan mij erg zorgen maken over hoe nu verder ten eerste is nog niet bekend of ik terug mag vliegen (dat wordt dan met de bus pffff) ten tweede hoe van ik deze financi

Buster

Dus als ik het goed begrijp, behalve het paspoort, je rijbewijs, je zakgeld en het nood paspoort, je medicatie, je enkels en het niet in de zon mogen,.....

zit jij eigenlijk op onze fantasieboot?

Hou vol dame en probeer te genieten van al het lekkere eten!

Freek en Jolanda

Ik hoop dat je nog een fijne vakantie hebt, ondanks alles wat je heb mee gemaakt!
Freek en Jolanda

Kaatje

pas goed op jezelf lieve vlinder!
zorgen maken voor je laatste vakantiedag/reisdag heeft nu nog geen zin, dus ook niet doen. als je voor die dag niet mag vliegen, dan vergoed volgens mij de reisverzekering de reis terug. ligt wel aan de voorwaarden ervan.

en als ik google op internet voor het gestolen paspoort, rijbewijs, geld, kan ik dit vinden http://financieel.infonu.nl/verzekering/44922-zakkenrollers-berovingen-en-uw-inboedelverzekering.html
en hieruit blijkt dat bij een niet geweldadige beroving de kosten niet gedekt zijn door de inboedelverzekering.
denk dat het verstandig is om thuis de voorwaarden van de verzekeringen erbij te pakken en goed te kijken waar je het eventueel zou kunnen verhalen indien mogelijk.

ziektekosten kan je bij je zorgverzekering terughalen, mits dit verzekerd is.

Volgens mij zitten er bij de verzekeringen altijd mitsen en maren aan vast.

Maar geniet ondanks alles nog wel van je vakantie!

tinkelbel

Lieve Vlinder,

Laat je nog een beetje, ook al is het maar een straaltje, zon voor ons over ??? 

Alle beterschap....geniet van het moois om je heen eneuh......zorgen zijn voor later, niet nu, niet deze week, beloofd??

Fijne dag ;)

Libra

Lieve Vlinder,

Wat een narigheid zeg! :(

Probeer toch, hoe moeilijk het ook is, de zorgen een beetje los te laten.
Wat gebeurd is, is gebeurd en daar kun je niets meer aan veranderen.
Als je straks terug bent kun je kijken waar je eventueel nog vergoedingen vandaan kunt halen.
Daar kun je nu toch niets aan doen, dus probeer een beetje (voor zover mogelijk natuurlijk ivm je hoge bloeddruk) van je vakantie en de omgeving te genieten!!

Om je een beetje op te vrolijken hierbij een sexy dokter!
Als je dan toch een arts nodig hebt.......... ;)

Heel veel liefs en sterkte!! :-*

[attachment deleted by admin]