lichtpuntje

Started by buksmen, Oct 25, 2012, 02:18 AM

Previous topic - Next topic

buksmen

beste mensen even dreigde ons gezin op de rand we hadden net wel net niet genoeg om de maan door te komen
we hebben enkele middelen proberen te bekijken en vonden geen oplossing
tot overmate toe verloor mijn zoon ook nog eens zijn job maar hij liep het internet af heeft geen diploma en vond niet dereckt iets nu enkele weken later kwam een vriend langs en bood hem een job aan om mensen te laten besparen
hij heeft deze aangenomen het koste ons 150 euro om hem op te starten en in een week na een les en een uur of 3 had hij al 290 euro verdient nu blijft hij hierbij werken messchien is het een idee voor mensen die een bijjob ofzelfs 2de inkomen willen om ook in zijn voetstappen te treden je bent niet verplicht om te werken het systeem is wie werkt krijgt geld wie niet werkt enkel passief op wat hij vooraf heeft berijkt

peter

Laat me raden, je kan heel snel rijk worden, door een bepaald internet produkt te kopen en weer te gaan verkopen.

Je bent beter als je voorgangers, die hierbij een link plaatsen. Die link komt later, als je mensen lekker hebt gemaakt.

Peter
Administrator Forum

flits

ik heb voordat ik hier kwam wellens op zo'n site gekeken voordat ik hier kwam het ging over parfum die moest je dan deur aan deur gaan verkopen maar je moes wel eerst even 25 euro betalen ik heb het toen niet gedaan juist omdat je eerst moet betalen en ik zal het bij deze site waarschijnlijk ook niet doen juist omdat je eerst moet betalen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Chrissie

Wil je mensen echt helpen geef tips en adviezen waar ze wat mee kunnen maar zorg niet dat ze nog erger in de problemen komen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

tinkelbel

Zo te lezen kunnen er 3 redenen zijn waarom je dit bericht plaatst;
Een reden om advies/steun te vinden voor je gezin?
Een reden om advies te kunnen geven aan je zoon?
Een reden om personeel te werven?

Voor je gezin: een tweetal zinnen is miniem. Je geeft aan wel/geen geld te hebben om voor even een maand door te komen. Misschien geeft het je steun om te weten, hoe wrang ook, dat een ander niet "even" maar al jaren over die welbekende rand gevallen is!

Voor je zoon: zonder opleiding/diploma wordt het heel moeilijk maar niet onoverkomelijk!

Voor werving: mijn advies; gooi een spellingscontrole over de tekst, wellicht wordt je dan serieus genomen! Het is een stapje in de goede richting al twijfel ik over de goede maar afijn..dat is mijn mening

Vlinder307

150 euro eerst betalen vind ik nogal wat ..

Wij schuldenaren zullen altijd op safe moeten spelen de keren dat we dit niet gedaan hebben , hebben ervoor gezorgd dat we hier zijn beland.

Mijn excuses als dit niet zo is maar ik heb een "naar" gevoel bij dit bericht gelukkig zie ik geen link staan.

Groet Vlinder.

tinkelbel

..ben het helemaal met je eens Vlinder en ik denk dat Peter het goed gezien heeft ;)

Dick

De bedoeling was, dat mensen gaan vragen hoe het e.a. in zijn werk gaat, dan gaat deze "paarde piemel" PM reageren dat hij een link voor hun heeft, met een aanbad dat je niet kan weigeren.  Echter wat heel belangrijk is dat je betaald en anderen overhaald te betalen. Internet wordt overspoeld met dit soort snel geld verdienen sites. Echter alleen de organisator wordt er rijker van.

Hij is niet de eerste maar ook niet de laatste die dit probeert.

http://www.schulden-vrij.info/index.php/topic,46345.0.html
http://www.schulden-vrij.info/index.php/topic,46115.0.html
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Vlinder307

Trappen wij  mooi niet in Dick!!

Bloem2

Tja, wat voor verhaal moet je toch verzinnen om je spam er door te jassen.
Geniaal bedacht maar hier zitten allemaal members die geen