Wie vaart er gezellig mee met de cruise (not) control...

Started by Vlinder307, Oct 08, 2012, 09:40 PM

Previous topic - Next topic

Mark

Kaatje ben je op zoek naar meerdere leuke mannen haha ;D ;D ;D ;D

Kaatje

ik wil graag kiezen uit meerdere leuke knappe mannen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kaatje

of hebben jullie liever deze mannen???

ik ga toch echt voor die andere foto  ;D ;D ;D ;D ;D

Buster

Ik zeg alleen maar; Beauty is in the eye of the beholder!*  ;)

(*Schoonheid zit hem in degeen die kijkt)

Vlinder307

;D ;D ;D ;D

Ik wil geen van beide Kaatje!! Thuis niet en op de boot niet... :D
Op dit moment kan ik echt geen man gebruiken ...wil eerst mn eigen boontjes doppen .

Het is bijna etenstijd en er staat nog niets op tafel hier dus???????

Kaatje

maar t is wel leuk om af en toe eens te fantaseren ;D ;D

Kaatje

Buster

No worries,... dat regel ik wel ;)

Project X Monaco?

lotte

tis wel erg gezellug geworen tijdens mijn afwezigheid.... tsss chefkok duikt ff onder en zie hier het resultaat...

;D ;D ;D

laat ondertussen maat wat kurken knallen, en brengt de canapeetjes binnen... voor wie nog trek heeft in het een of ander... ;)

Kaatje

In al die gezelligheid hebben we wel jouw gezelligheid en aanwezigheid gemist. Heerlijk dat je er bent.

ik heb geen trek in iets, maar drank met bubbels gaat er altijd wel in  ;D ;D ;D

lotte

Quote from: kaatje on Oct 13, 2012, 09:13 PM
In al die gezelligheid hebben we wel jouw gezelligheid en aanwezigheid gemist. Heerlijk dat je er bent.

ik heb geen trek in iets, maar drank met bubbels gaat er altijd wel in  ;D ;D ;D

sorry lieffie, was gewoon even irl echt druk... maar ik vind het wel heel fijn om te horen dat je me gemist hebt hoor :-*.... hier glaasje bubbels voor jou...

PROOST ;D

Kaatje

lotte, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen! denk dat we allemaal wel zo eens een periode hebben dat we irl het druk hebben en geen tijd voor het forum of wel vluchtig lezen maar niet posten. en ik begrijp dat wel.

Proost! ;D ;D

Libra

Kom maar door met die bubbels!!! ;D ;D

Sorry Vlinder, ik heb mijn werk wel behoorlijk verwaarloosd de afgelopen dagen, maar ik had wel een goed excuus hoor!!

Ik heb zo vreselijk zitten lachen om alles wat hier voorbijkwam (Dick die "gekort" wordt op het internet, de romance tussen Kaatje en Mark, Chrissie die de hangmatten gaat beheren, Buster die klaagt over de overschrijding van het budget ;) ;D ;D), dat ik helemaal door mijn rug ben gegaan...... :(
Moest dus echt even een paar dagen "plat"..... :'(

Heel voorzichtig treedt er nu een verbetering op en hoop ik binnenkort weer helemaal aan de slag te kunnen baas.
Trouwens dat "uitslapen" over de reling heeft er ook niet echt goed aan gedaan... :P