Wie vaart er gezellig mee met de cruise (not) control...

Started by Vlinder307, Oct 08, 2012, 09:40 PM

Previous topic - Next topic

Turfje

Haha, jaja, de mannen ondergedoken...geloof het maar niet!
Die zitten mooi mee te lezen en vragen zich af waar die meiden alle onzin vandaan halen.  ;D

Lotte, als chefkok zijnde ...wil je ff zeggen welke gangen van het diner ik moet verzorgen vanavond want daar heb ik nog niets over gehoord.
Dan kan ik zo de boel voorbereiden.

En vlinder: Over die eventuele opslag....wacht daar nog maar ff mee want je weet niet wat het de verdere reis nog gaat worden.

Vlinder307

Ik heb zelf maar even een snel buffet in elkaar geflanst aangezien er nog steeds niets op tafel staat.. >:(
Nog een uurtje en dan leggen we aan in Frankrijk om morgen weer verder te varen!
Eet smakelijk dames!

Turfje

Oh oh oh, Vlinder...nu gaat die eventuele opslag niet meer door zeker?? ;D

Zal maar snel zorgen voor een brunch. Dan kan ik het misschien nog weer goedmaken..

Vlinder307

Hmmmmmm Turfje wat heerlijk!!!

Ik hoop maar dat mijn maag dit aankan haha ik ga eerst voor die heerlijke jus de orange met fruit onderin....
Iedereen is weer aan boord gelukkig vannacht was ik Kaatje en Libra kwijt omdat we aangelegd waren zijn zij wezen stappen in de stad wat natuurlijk totaal weer uit de hand liep ik vond ze zo in het park.. :-\ ik schaam me werkelijk dat zij mijn personeel zijn..
Inmiddels slapen ze de roes uit....

Turfje

Hahaha....tranen biggelen hier van het lachen Vlinder! ;D ;D ;D ;D

Ja natuurlijk....Kaatje en Libra weer, wie zou het anders zijn... Dat is me ook een stel hoor. :o

Vlinder307

Wees eerlijk dit kan toch ook niet....
Libra slaapt haar roes momenteel uit over de railing en Kaatje ligt gewoon in de gang op de grond.. :-[

Vlinder307

Och och och hoe moet dit ooit nog goed komen...

Libra

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik lig hier werkelijk helemaal gevouwen van het lachen....en de tranen biggelene echt over mijn wangen!! ;D ;D ;D ;D ;D

Maar bedankt Vlinder........daar gaat mijn reputatie!! ;)
En dat als oma!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Waar meren we vanavond aan Vlinder?
Kan niet wachten om het nachtleven in onze volgende aanloophaven te ontdekken..... ;) ;) ;D ;D ;D ;D ;D

Olijfje

;D Zo te zien kunnen jullie ook wel een ziekenverzorgende gebruiken aan boord! Ik kalefater jullie allemaal weer op, na een woeste nacht zee. Ik ben zojuist met mijn verpleegkoffertje aan boord geklommen, een noeste zeeman bracht me met zijn zodiac snel achter jullie aan. En heeft me met een flinke zwaai naar de reling van het schip gezwieperd waar ik zojuist overheen geklauterd ben. Waar is mijn kooi! En waar is de ziekenboeg? Maar eerst even die knappe kapitein opzoeken...

Kaatje

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
lig hier helemaal in een deuk (heerlijk na een dag stress, dank jullie wel daarvoor)
ff n dutje doen en dan weer op met de gasten om ze te vermaken, denk dat het deze nacht een kroegentocht wordt  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

en olijfje, heb je die knappe dokter ook meegenomen?????

Mark

Hoi

Al even geleden dat ik op het forum was.. maar heb de schulden goed onder controle.

Dat wil ik wel vieren met een cruise.. mogen er ook kerels mee?

Kaatje

Tuurlijk mogen er kerels mee!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

als je weet om te gaan met al die vrouwen om je heen!!  ;D ;D ;D