Wie vaart er gezellig mee met de cruise (not) control...

Started by Vlinder307, Oct 08, 2012, 09:40 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

vlinder kom maar op met die kalmeringstabletten!

Libra

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Quote from: Vlinder307 on Oct 09, 2012, 08:44 PM
Heb expres wat ouder ervaren personeel aangenomen om de boel een beetje professioneel te houden.

Euhhhh ??? ???
En bedankt ofzo? ;) ;D ;D ;D

Quote from: Vlinder307 on Oct 09, 2012, 08:44 PM
Ik zoek gemotiveerd personeel dat ook nog een beetje aan de omzet denkt..

Wij doen niet anders!!!
Buster en Tinkelbel nemen onze diensten al waar!!
2 voor de prijs van 1 ;D ;D ;D ;D ;D

tinkelbel

dames..dames...., ik mag dan wel de BOB zijn en ook nog eens getrouwd.....maar ik heb wel DORST ;D ;D

ik zie alleen de prachtige blauwe zee ;D maar.....'k mis toch iets ;)  (Tja..'t oog wil ook wat ;))

Kaatje

hup tinkelbel, ook naar de kroeg, die is geopend en er zijn er al een paar!

tinkelbel

..waar is Kaatje   Kan iemand zeggen dat 't schip stuurloos is ??? (moetplassen ;D

Libra

Tinkelbel.......
het schip kan beter stuurloos zijn dan dat kaatje nu achter het stuur staat ;D ;D ;D
Ze heeft al gewoon ik weet niet hoeveel wijn achterover geklokt.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kaatje

en aan vlinder heb je ook niets nu, want die heeft ook al aardig wat achter de kiezen!!!
dus niet plassen, desnoods in je broek, anders wordt t brokken op zee  ;D ;D ;D ;D

Buster

En daar gaat onze zorgvuldig opgebouwde reputatie  ::)

Dat smijt maar met drank, bitterballen en raakt uit koers.
Kom op Vlinder, de zweep erover.

Vlinder307

Ondertussen varen we de haven van Rotterdam uit richting Belgie ik ren van hot naar her want de taken zijn nog niet goed verdeeld of beter gezegd de dames hier nemen nog niet echt de verantwoordelijkheid voor hun taak  :'( :'( :'(
Ik moet het vooral van het externe personeel hebben ...

Buster wil jij de hutten van de bemanning even bij langsgaan kijken of Kaatje en Libra daar ergens ondergedoken zijn??

Turfje

En, allemaal al wakker hier of hoe zit dat?
Werd gevraagd of het ontbijt om 07.00 klaar kon staan maar niemand die wat komt eten. :o
Straks is de boel weer afgeruimd hoor, dan maar zonder eten aan het werk allemaal.

Libra

Ontbijt tot 10.00 uur toch??

Heerlijk Turfje!! :-*
Het ziet er geweldig uit en belooft wat voor de lunch en het diner!!!
;D ;D

Turfje

Tot tien uur??? Daar hebben ze niks over gezegd! Dat krijg je met al dat gezuip. :-X
Dan hebben ze de kop er niet bij en vergeten ze de helft te vertellen. ::)
Gelukkig dat ik het nog ff heb laten staan dan!

Vlinder307

Wowww Turfje!!
Ik hoop dat ik nog op tijd ben  ;D Jammer dat de zalm al op is..
Goed gedaan Turf ga zo door en misschien krijg je wel opslag... ;D ;D ;D

Ondertussen zijn we Belgie voorbij gevaren , vanavond leggen we aan in Frankrijk..

lotte

ik had toch echt ergens in de folder gelezen, dat er gewoon open buffet was, 24 uur per dag....  ;D

@libra, om die man ga ik niet met je moddervechten, maar om het moddervechten ansich, lijkt het me nog wel een keer wat... het schijnt dat je er een super mooi velletje van krijgt....  ;)

Lotte is vanaf 25 oktober 6 weken lang full time beschikbaar om u allen te voorzien van culinair orgastisch voedsel ladies.... wellicht dat jullie allen dan enigszins weer op aarde terugkeren....  ;D

arme mannen hier op het forum.... allemaal ondergedoken?  ;)