Wie vaart er gezellig mee met de cruise (not) control...

Started by Vlinder307, Oct 08, 2012, 09:40 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Fijn dat je weer aan boord bent, het is toch niet hetzelfde zonder jou.

Enne, even voor de duidelijkheid; het is dus niet alleen een dames boot.
Heren, niet alleen op afbeelding zijn ook van harte welkom.

lotte

ben helemaal in de mood...
" varen, varen, over de baaien, varen varen ..... "

juist ja....

nou kom maar op met die lekkere hapjes, Lotte heeft er zin in....  ;D ;D ;D

* geeft een dikke vette knuffel aan Buster, Fijn je weer te zien lady *

Libra

Quote from: lotte on Feb 01, 2013, 09:41 AM
mooi is dat  ;D

waarom heeft niemand mij even ingeseind dat we weer gingen varen?   >:(

ik heb me het gompus geroeid in mijn rubberen opblaasbootje, om jullie weer in te halen...  ;D

doe maar een glaasje bubbels met aardbei alstublieft....  ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Welkom (terug) aan boord Lotte!!!!

Ik ben heel blij dat je er weer bent! :-*

Wat zullen we weer lekker smullen nu onze chefkok terug is!!

Nou schatje, voor jou uiteraard een glaasje bubbels met aardbei na die "woeste" roeitocht! ;D ;D

Quote from: Buster on Feb 01, 2013, 10:44 AM
Enne, even voor de duidelijkheid; het is dus niet alleen een dames boot.
Heren, niet alleen op afbeelding zijn ook van harte welkom.

Buster, ik ben het helemaal met je eens hoor!
We kunnen echt wel wat "mannelijke" insteek gebruiken! ;) ;D

Vlinder307

Deze verstekeling komt ook maar weer eens aan boord... :) ik ben wel toe aan een verwennerstocht alleen maar werken en zorgen is ook niet alles wie zorgt er deze tocht voor mij ??  ;D ;D ;D

De sfeer is nog steeds ok zie ik en de vaste stamgasten zijn nog aanwezig haha...

Xxxx

Buster

Hey Vlinder!!!!!!

Ja zonder jou kunnen we niet vertrekken.
Er zijn wat nieuwe leden gerecruteerd, ik zou zeggen val aan en proost!

Vlinder307

Heb ik gedaan en nu zit ik er zo bij  >:(

[attachment deleted by admin]

Kaatje

Vlinder, je al een beetje bijgekomen van je nachtelijke avonturen met te veel drank???  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Na mijn nachtelijke avonturen, kom ik jullie een heerlijke uitgebreide brunch brengen, zodat we ons buikje lekker vol kunnen eten.

Vlinder307

Na dit heerlijke ontbijt ben ik zekers opgeknapt!!
Is er vanavond nog wat te doen in de feestzaal hier???
Anders moet er wat georganiseerd worden hoor!!

Ben er weer aan toe (hik)  ;D

flits

is de boot al klaar voor een nieuwe ronde de show worstelaars schijnen vanacht te landen in nederland dus jullie kunnen nog een graadje mee pikken met de boot er is een meet en greet met 2 manelijke en 2 vrouwelijke worstelaars bij de mediamarkt
ik heb een hotel bij het erasmus brug dus komaar op met de boot met een neetje geluk willen de showworstelaars ook mee
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Buster

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Flits, je bent geweldig!!!!
Ik wens je ontzettend veel plezier.

Enne, geen gekke dingen doen hoor!

Alhoewel?

flits

nou als ik eve backstage mag gluren zal ik het toch proberen om even rond te snuffelen ik weet niet ofdat ik een thisrt neem of een pols bandje voor he sporten het is mar net wat ze bij hebben ik vertrek woensdag in de loop van de middag en ga donderdag in de loop van de ochtend terug
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

flits

ik heb niet backstage kunnen komen maar ik heb wel mijn zweetbandjes
de superstars hadden het blijkbaar ook naar hun zin  [imghttp://img201.imageshack.us/img201/2893/dscn4329s.jpg]http://[/img]
en deze roept om de boot

lotte

ok dan.... iwil ik weer eens aan boord klimmen, staat me daar toch een grote man naast me te schreeuwen om de boot  ;D ;D ;D
Schrok ervan....

Heb vervolgens maar even lief naar hem geglimlacht, en het wonder geschiedde, hij tilde m'n koffertjes keurig aan boord.  ;D

Zo nu een borreltje, en dan zal ik mij weer terugtrekken om een culinair hoogstandje neer te zetten voor de meevaarders...

Libra

Welkom terug aan boord, lieve Lotte!! :-*

Ik heb je gemist, zeker ook om de culinaire hoogstandjes!! ;)
De rest heeft echt z'n best gedaan hoor, maar ja...... :P
Buster bijvoorbeeld stond alleen maar achter de frituurpan.....de bitterballen komen m'n oren uit!! ;) ;D ;D ;D
En tja.......dan riep ze ook nog de hele tijd "denk aan het budget!!" ;)

Helaas waren Chrissie en Vlinder ook niet aan boord, want die bereidden altijd heerlijke buffetten.

Ik wil me niet beklagen hoor, maar ik ben wel heel blij dat onze sexy chef-kok weer terug is!! ;D ;D

En ja, we waren natuurlijk ook druk met de gasten die Flits meenam aan boord......
Je kent het formaat van de personeelshutten.... ::), het was even flink "passen en meten" om de heren daarin te krijgen! :o ;D ;D

Ik ben klaar voor de afvaart naar warmere oorden, want ondanks dat het zonnetje hier heerlijk schijnt ben ik nu wel klaar met de wintergarderobe. ;)

flits

worden er al ijsjes ingeslagen en andere lekkernijen  voor de zomer toer of past dat niet in het zomer budget