Wie vaart er gezellig mee met de cruise (not) control...

Started by Vlinder307, Oct 08, 2012, 09:40 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

peter ik wil niet weten wat voor sport je doet, maar kijken naar een voorstelling moet lukken denk ik.weet alleen niet of de mensen die voorstelling opvoeren wel naar jou willen kijken, omdat je jezelf ook liever niet in de spiegel aankijkt.  ;D ;D ;D

de eer voor het buffet openen laat ik over aan Lotte  ;D ;D

buster dan moeten we vaker even wat langer aan wal blijven, kan ik me vermaken met die leuke mannen op de plek van bestemming en besparen we op benzine  ;D ;D ;D

Bloem2

Nou Buster, volgens mij moeten we toch zoeken in de Captains' Hut
want je staat Hidden hier.
Is het Captain Iglo ?  ;D

Buster

Ja, ik denk aan het budget, er moet bezuinigd worden, dus ik doe het licht uit hahahaha

Zo lichtje is weer aan,..

Peter, sorry, het is een swingende rock en roll band, met een blueasbandje als toetje.

Er mag trouwens meegezongen worden!

Libra

En dan mag ik als activiteitenbegeleidster zeker de dans openen? :o

Oooohhhhhhh............mijn arme rug!!!!
Je gunt me wel wat Buster!! ;D ;D

Kunnen we er niet gewoon een leuke disco-band in gooien??

lotte

oke, oke, ik hobbel zoals gebruikelijk overal achteraan, maar hierbij is het dan officieel  ;D ;D

het 24 uur all in buffet is weer geopend, met de meest heerlijke verse, en exotische gerechten, allemaal rond het thema Bali...
Voor de dicht bij huis eters (lees hollandse pot) is er van alles speciaal ingevlogen, van hagelslag tot pindakaas, van andijvie, boerenkool tot rookworst..

Natuurlijk ook allerlei smoothies, vers gemaakt... waarom denken jullie anders dat ik zo weinig op het forum hang, ik ben gewoon super druk met het kook en perswerk... ;D

Fijne overtocht allemaal :-*

Libra

Heerlijk Lotte!!!

Het vooruitzicht dat ik straks na het werk kan aanvallen op zo'n heerlijk buffet, doet me nu al watertanden!! ;D ;D ;D ;D

Kaatje

Mijn buikje is helemaal rond gegeten  ;D ;D ;D

En elke maand van dit jaar zal ik me kostelijk vermaken  ;D ;D ;D
heb mezelf een klein souverniertje gegund  ;D

peter

Doe Dick en mij maar een borrel, die hadden we wel nodig na vandaag. Wij varen gewoon mee, wat eten we morgen eigenlijk?
Peter
Administrator Forum

Miracle

''Miracle Cruise, where miracles happen every day''

Live band is leuker als een dj, ziet leuker uit, :-)

Chrissie

Wat dachten de heren  van opgebakken aardappels met een frisse salade, aan warme groenten bloemkool/broccoli/wortel mix en kipfilet of vis naar keuze. Kan geen foto neerzetten jammer genoeg ben niet zo wereldkundig maar lijkt jullie dat wat? En als toetje na een ijsboomstam van vi
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

;D ;D ;D ;D

Ja het is wat als de kok (en de rest van de crew) verlof heeft! ;)

Maar wel lief dat je even de honeurs waarneemt Chrissie!
:-*

Kaatje

Chrissie, ik schuif graag aan!  ;D ;D
Peter en Dick, snap heel goed dat jullie een borrel konden gebruiken.  ;D ;D

Chrissie

ooh ja dat was ook zo ik hing in mijn hangmat  ;D
was even verdwaald  8) ;D

Schuif lekker aan kaatje hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Nog meer mensen die wat willen?
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

RodeDraak

nog een vrijgezelle onderhoudsmonteur nodig? je scheepje moet wel blijven varen natuurlijk  8)