Wie vaart er gezellig mee met de cruise (not) control...

Started by Vlinder307, Oct 08, 2012, 09:40 PM

Previous topic - Next topic

Vlinder307

Lieve Libra,

Ik heb Kaatje de opdracht gegeven om je te verzorgen alleen  moet ze als de wiedeweerga een ander kostuum aan gaan dan anders komt dit niet goed (van iedere situatie probeert ze weer misbruik te maken)  :-\

Kaatje

ik heb een ander kostuum gevonden. Is deze wel goed vlinder?????

[/img]

Kaatje

Kaatje

een ander soortgelijk plaatje opgezocht. kijken of dit wel werkt  ;D ;D ;D

Vlinder307

Dit is beter Kaatje en no nonsens netjes aan het werk jij!!

Vlinder307

Kaatje dit was dan weer minder aan het eind van de avond....
Foei!  >:( >:( >:(

lotte

ben ik ff blij dat ik sjefkok ben... ik ga me in beide kostuumpjes echt niet vertonen....

;D

dus google maar ff naar iets dat kokwaardig is.... ;D ;D

gewoon

ontzetten leuk weetje dat de waarheid altijd gekker is.

Ben een keer op zo,n bootje maar een een peuk gaan roken op het achter dek kompleet gekkehuis, was de enige die normaal werkte, komt er een dame op mij aangestapt en zecht: So taking a smoke, zeg ik terug, jeb its olmost seems helfy ( sorry voor mij engels) loopt zij lachend weg Ha ha, its olmost seems helfy.

Was achteraf de eigenaresse, die met iedereen ruzie maakt, was nog nooid op het jacht van haar man geweest ( ruzie ) bouwde haar eigen jacht.

Gewoon

Libra

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dames........ik kan nog niet zo goed lachen!!!!
Auwwww.....auwwwww..........

Ben benieuwd hoe het kostuum van onze chefkok eruit gaat zien!! ;)

Oh..en Vlinder........Gewoon meteen confisqueren!!! ;D ;D
Heerlijk zo'n man erbij in de crew!! ;D ;D

Vlinder307

;D ;D ;D

Weet niet wat voor maaltijd er zo op tafel komt te staan Libra...

Morgen een dagje strand lieve mensen het wordt 30 graden dus geen weer voor de administratie!! Ik heb al ligstoelen gereserveerd we laten ons even lekker verwennen ....
Hierna varen we richting Bali....

Kaatje

zo we hebben wel weer lang genoeg geluierd of niet??? Toe aan een nieuwe bestemming???

ik heb me uitzonderlijk goed vermaakt met

klaar om weer aan t werk te gaan en richting Bali te varen! Kijken wat ons dat allemaal gaat brengen.

Lotte, hup die keuken in.......nieuwe gasten komen er aan.
Libra, uit die kroeg en aan t werk!
en Buster hoe staat het met het budget????? alles nog onder controle????::) ::)

Bloem2

Haha, Buster verstopt zich, die wil niks meer met het budget te maken hebben  ;D

Buster

hahaha, nee hoor, de weken aan wal hebben het budget goed gedaan, we hebben enorm veel bespaard op benzine. Dus euh,.. wie opent het buffet? En er kan ook wel een leuke band vanaf dacht ik zo.  ;D

peter

Wat is het avondprogramma?? Ik kan niet dansen en het is beter dat ik de eerste paar dagen niet in de spiegel kijk en ik loop wat moeilijk. Ik ben enigzins geblesseerd door het sporten.
Peter
Administrator Forum