Vraagje

Started by flowerpower, Oct 06, 2012, 12:32 AM

Previous topic - Next topic

flowerpower

dag iedereen :-)

Ik vroeg mij eens af zouden jullie het  zien zitten om een prive / gesloten
groep te maken op facebook ??
Klinkt wel leuk ..

Liefs ,
Flowerpower

Buster

Hmm,..

Ik vind het zelf wel fijn om die twee "werelden" gescheiden te houden.
Op FB deel ik vooral veel oppervlakkige dingen.
De dingen die ik hier deel zijn, juist omdat ze redelijk anoniem zijn, veel persoonlijker.
Oja, en mn moeder leest ook mee ;)

Maar, ik moet zeggen dat het idee van elkaar ooit eens te ontmoeten steeds vaker door mn hoofd spookt. 

Chrissie

Lieve flowerpower,

Ik heb zelf niets met facebook en heb ook niet de behoefte om een profiel aan te maken. Waar ik weleens over nagedacht heb is om het te gebruiken voor mijn Hobby (pergamano kaarten) maar tot op heden heb ik het nog steeds niet gedaan omdat om bepaalde redenen iets me tegenhoudt.

Maar je idee is wel leuk...
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

Flowerpower, leuk idee, maar ik houd dit liever gescheiden. Hier kan ik lekker anoniem kletsen en mijn vrienden/familie op facebook weten niets van datgene wat ik hier zet en wil dat graag zo houden.
maar het idee van buster om ooit eens elkaar te ontmoeten lijkt me wel leuk en gezellig! buster, wel het liefste op een heerlijke zonnige dag, zodat we lekker buiten kunnen zijn met een zelfgemaakte picknick.

Chrissie, verkoop je ook je gemaakte pergamano kaarten?

Chrissie

Dat was uit eindelijk wel de bedoeling maar dan moet ik wel eerst een voorraadje aan kunnen leggen en dat zit er niet in, daar doe ik het ook te weinig voor op het moment en daar komt bij als ik een kaart klaar heb of ik verstuur hem zelf naar vrienden, familie of aan personen die voor mij bijzonder zijn en waarvan ik vindt dat ze iets persoonlijks verdienen omdat ze in mijn ogen kanjers zijn, of de familie,vrienden grissen ze direct onder mijn handen vandaan en nemen ze in beslag omdat ze het mooi vinden, heb wel alles op foto's staan. Maar wie weet misschien in de toekomst dat het er nog van komt, zeg nooit nooit.

Als ik het nu zou doen dan zou ik het meer voor de hobby doen misschien dat je anderen kan inspireren voor pergamano of dat ze gewoon iets hebben te kijken voor hun ontspanning.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Vlinder307

Ik denk dat Flower Power een apart facebook bedoelt?
Dat heeft niets te maken met je eigen profiel (is gescheiden) alleen heeft het een beetje hetzelfde effect als hier posten...
Een keer een uitje samen met een picknick lijkt mij ook een leuk idee..misschien volgend voorjaar?

Liefs..

Kaatje

maar voordat je wat op facebook kan zetten, heb je toch je eigen profiel nodig??? of moet je dan een extra profiel aanmaken? dus zit je met 2 facebookprofielen.

Buster

Misschien is een chat functie een idee?

Flowerpower is dat wat je bedoeld? Iets waar je wat sneller en korter berichtjes kan tikken.
Zou een goed idee voor onze virtuele kroeg en tappasbar zijn ;)
En dan Happy hour op een afgesproken tijd?, voor wie wil uiteraard,..

Vlinder307

Kaatje je kan een (gesloten) groepsprofiel aanmaken ik heb er wel meerdere..(personen kunnen dan niet op je prive profiel komen mits je dit goed ingesteld hebt natuurlijk)..

Libra

Op zich vind ik het een leuk idee.
Alleen........, en hier zit de crux, op Facebook kun je alleen profielen aanmaken onder je eigen naam, dus moet je je anonimiteit opgeven die je hier wel hebt.

Mijn eigen Facebookpagina is gewoon openbaar, maar daar post ik niets over mijn problemen, ondanks dat alle mensen die mij kennen van mijn situatie weten.
Dus ook mijn Facebook vrienden. Ik heb er dan ook maar 35 ofzo. ;)

Het idee om elkaar te ontmoeten vind ik gewoon ontzettend leuk, juist omdat je hier alle lief en leed met elkaar deelt.
Ook voel ik soms de behoefte om mensen in levende lijve te ontmoeten.

peter

Wij kunnen een chat functie op het forum installeren als jullie dit willen.
Peter
Administrator Forum

flowerpower

Lieve mensen ,

Ik bedoelde inderdaad een gesloten groep ;-)
Het lijkt me idd fijn om elkaar ooit eens te zien :-)
Nu praten we wel tegen elkaar , maar een echte ontmoeting is nog iets helemaal anders he.
flowerpower

peter

Op dit forum bestaat ook de mogelijkheid een gesloten groep te maken.  In we hebben al een groep met beperkte toegang.
Peter
Administrator Forum