Tik fout, per ongeluk iemand gebanned (Inmiddels hersteld) Baal hiervan!!!

Started by Dick, Oct 03, 2012, 08:23 PM

Previous topic - Next topic

Dick

Ik heb per ongeluk een tik fout gemaakt, waarbij ik per ongelijk iemand hebt gebanned. Dit spijt me, ik heb het al ongedaan gemaakt. Niks menselijk is mij vreemd...........

Toelichting

Regematig zijn er spammers actief op het forum. De spammers herkennen wij meestal aan het ip adres en/of email adres. Voor dat de spammer, spam verzend, hebben wij hem meestal al verwijderd. Als je een tik fout maakt of het * teken verkeerd plaatst zoals  bijvoorbeeld in *@hotmail.com of 1234.*.*.* heb je kans dat je naast de (1) spammer, ook enkele forumleden raakt.

Dit is mij overkomen, nogmaals sorry, speciaal voor degene die het aangaat. Ik baal hier echt van.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Libra

Ach Dick, we zijn allemaal maar mensen, dus ik zou zeggen trek het je niet al te zeer aan.
Natuurlijk was het wel even vervelend voor degene wie het betrof, maar dat heb je hersteld.
En door nu hier openlijk je excuses voor de gemaakte fout aan te bieden, kan diegene dat ook zien.
Je hebt het niet expres gedaan.

Buster

Nee, sorrie, niet gelukt, ik heb je nog steeds heeeel hoog zitten.

Ik wens je wel veel succes met balen, volgens mij praat niemand dat uit je hoofd. 

lotte

*zet haar roosvicee stemmetje op*

*komt wel goed schatje... * ;D

vervelend, maar menselijk... volgens mij heeft (bijna) niemand het gemerkt... ;)

Vlinder307

Quote from: Buster on Oct 03, 2012, 11:06 PM
Nee, sorrie, niet gelukt, ik heb je nog steeds heeeel hoog zitten.

Ik wens je wel veel succes met balen, volgens mij praat niemand dat uit je hoofd. 

;D ;D ;D

Bedankt voor al je goede werk hier Dick!!

Dick

Bedankt voor jullie reacties, ik zit er iets minder mee, het blijft toch mensen werk en jullie gaan mij aan mijn hart. Dat was de reden dat ik er behoorlijk mee zat.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Buster

Nou, als dat geen applaus waard is dan weet ik het niet meer ;)

Chrissie

Dick hoe kunnen we nu "raar" tegen jou doen, je doet het zo hartstikke goed we zijn hartstikke blij met je! ;)
Bedankt voor jou reactie dat doet ons ook goed!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Kan niet anders dan me aansluiten bij de rest.
Dick, je bent een prachtig mens en ook van mijn kant bedankt wat je hier allemaal voor ons doet!