GKB stopt!

Started by siny, Oct 02, 2012, 01:47 PM

Previous topic - Next topic

Buster

@Libra en Hans,

Het verschil zit hem er dus in dat Siny eerst is gestart met en budgetbeheer traject.
Dat is tegenwoordig wel gebruikelijk, ook om orde op zaken te stellen en de boel stabiel te krijgen.
In sommige gevallen is dat niet nodig omdat iemand zelf al zoveel voorwerk heeft gedaan (of gedwongen door loonbeslag) dan is de situatie al redelijk stabiel.

@Siny, als je contact persoon dat erg graag wil zal hij daar wel een reden voor hebben.
Wie weet kan je eens aan hem vragen waarom hij dat graag wil.
Zoals Libra al aangaf is het zelf aflossen een mogelijkheid die wel inhoud dat je onbeschermd bent.
Als een eiser bijvoorbeeld te laat krijgt betaald kan hij zomaar het volle pond binnen 14 dagen opeisen. Maar het grootste nadeel vind ik dat je geen schone lei krijgt aan het eind.

Maar goed, wij lossen zelf ook af zonder traject en hebben daar bewust voor gekozen, dus ik snap ook heel goed waarom je er juist wel voor zou kiezen.

Succes!

Libra

Hans

Hoi Buster,

Ik had ook niet begrepen dat er sprake was van budgetbeheer, vandaar mijn eerste reactie. Bij mij is daar geen sprake van, en ging (misschien onterecht) uit van mijn eigen ervaring, vandaar ;)

Groet,
Hans.

siny

Ik had het er inderdaad ook niet bij gezet! vergeten!