Wie weet nog iets...

Started by Chrissie, Oct 01, 2012, 09:24 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Mijn zoon is aankomende donderdag jarig wordt dan 12 jaar. Door de verhuizing vieren we zijn verjaardag alleen onder ons vieren nu wil ik hem toch iets bijzonders doen. Normaal trakteert hij op school voor de kinderen en meesters en juffen op kaas, worst en augurk aan een prikker of augurk in boterhamworst of een cupcake versiert door hem zelf ieder jaar probeer ik toch iets anders te doen. Heeft iemand nog tips ik zit al dagen mijn hersenen er over te kraken maar tot op heden kom ik er niet uit.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

Hey Chrissie, dat is wel een hele speciale leeftijd!!!! :) :)

Misschien een brownietaart ofzo met daarop in decoratie 12??? Ik heb echt geen idee, sorry............

Kaatje

ben even op google aan het kijken, misschien is dit iets voor inspiratie?
http://www.party-kids.nl/titels.asp?intCategorie=1&strSorteer=intMail

ik ben helaas geen kind meer, maar vind er zulke leuke dingen tussen zitten. Een wuppie van een manderijn :) :)

Dick

Chrissie,

Wij deden het heel gemakkelijk, we gaven een aantal zakjes chips, met daarbij een kleuren balpen van de action.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Libra

Ik heb mijn kinderen altijd "gewoon" snoep laten trakteren (lolly's, spekken, kabeldrop enz.) en voor de meesters en juffen roze koeken Chrissie.
Ik vond (en vind trouwens nog steeds) dat bij een kinderverjaardag snoep hoort, dus iets speciaals...daar kan ik je helaas niet mee helpen.

Op de website die Kaatje je gegeven heeft staan inderdaad hele leuke dingen en misschien kun je daar inspiratie opdoen.

Succes!!

Buster

Ik zag laatst iets,...

Geen idee hoe duur het is maar Babybell kaasjes, die rode,
Daar plak je oogjes op (te koop bij Pipoos) en met stift de wenkbrauwen en met geel papier de snaveltjes.

Dan krijg je van die Angry Birds dingetjes.
Ik zal even op zoek gaan naar een foto.

Quatorze

Toen ik de leeftijd van je zoon had heb ik hierop getrakteerd: Paddenstoeltjes

Je kookt wat eitjes hard, topje eraf, half tomaatje erop. Wat stipjes van maionaise (tube is het handigste) en voila, hoe simpel kan t zijn.
Presenteren op een dienblad met garnering van bieslook of blaadjes sla en voila.
Hoop dat je er wat aan hebt. :)

Bloem2

Wat ziet dat er leuk uit!