En Nu?

Started by strijdlust, Sep 26, 2012, 07:41 AM

Previous topic - Next topic

strijdlust

Ik heb inmiddels hard gewerkt laatste dagen, redelijk in beeld wat de openstaande schuld is! Durf het hier niet neer te zetten want pfff schaam me de ogen uit m

Buster

Ons streven is

lotte

ik doe het met 65 -70 euro per week, dit voor een huishouden van 1 moeder, 1 puber, en een puber to be... en 3 poezebeesten.

het is redelijk te doen. Je wordt steeds creatiever, en het wordt een sport om geld over te houden....  ;D ;D

Vlinder307

Ik ben gestart met
100 euro per week dit is voor mijzelf 2 kids (pubers) en 1 volwassen puber die in het weekend thuiskomt het is mijn eerste week dat ik het zo probeer dus ben benieuwd moet wel zeggen dat elke eurocent nu heel bewust mijn portomenee uit gaat ..met hoeveel personen zijn jullie in totaal? Liefs vlinder ..

strijdlust

Ik denk dat wij het moeten reden met rond de

Buster

Blijf voor ogen houden waar je het voor doet, dat wil je nog wel eens extra energie geven.
Daarnaast zijn baal dagen en baal momenten helaas onderdeel van het pakket.
Dat kan ook echt niet anders.

Maar je bent in elk geval onderweg naar de oplossing, dat is al heel wat.

Hou vol! Je bent goed bezig..

Libra

Het is zoals Buster ook al aangaf een rit in een soort achtbaan met ups en downs.
En vooral de baaldagen/-momenten zijn het zwaarst en kun je overweldigd worden door wat er allemaal gebeurd.
Daar tegenover staan de hiep, hiep, hoera momenten als je ook maar de kleinste overwinning behaalt of een schuldenpost kunt afsluiten.
Het is zo heel herkenbaar voor ons allemaal!

Dus richt je inderdaad op het doel wat je voor jezelf gesteld hebt en bedenk dat elk klein stapje wat je zet, je een stukje dichterbij brengt.
Zwaar? Ja, heel zwaar!!
Maar eens.........
En dat is waar je je aan kunt vasthouden en wat elke keer toch weer de kracht geeft om door te gaan op het ingeslagen pad, ondanks de tegenslagen en obstakels die je op die weg zult aantreffen.

Dus hierbij een virtuele arm om je schouders ter ondersteuning.
Je bent goed bezig!!

lotte

en hier nog eentje, die alles weet van up en down momenten. Ze zijn er geweest, ze zijn er, en zullen nog regelmatig komen.

Hier heb je een plekje waar je rustig van je af kunt schrijven, omringt door mensen die heel goed begrijpen wat je voelt..

dus ook van mij een virtuele knuffel .... heus dame, alle begin is moeilijk, maar als je eenmaal de draai gevonden hebt... gaat er een wereld voor je open...  ;D

Bloem2

Hey Strijdje, laat je de lust niet ontnemen. Houd vol.
Lukt het vandaag niet, dan wel morgen. Het gaat gewoon goedkomen!

strijdlust

Bedankt dames voor jullie reacties en opstekers doet me goed! En het is inderdaad prettig om je hard eens te luchten op een plek waar we allemaal in zelfde schuitje zitten.

Op dit moment ben ik voor mezelf aan dealen met de realiteit dat we het gewoon niet gaan redden, de achterstanden zijn te hoog! En vooruit zicht van inkomsten is ook niet bepaalt gunstig!

We hadden in eerste instantie indruk dat huidige opdracht gever zich wel aan prijs en betaal afspraken zou houden! Maar nu komt het op factureren aan en daar beginnen de smoesjes alweer! En vooral niet bereikbaar voor overleg? Als zeg maar ze erachter komen in de ene week dat er iets niet klopt aan factuur dan nemen ze pas een week later contact op! Al ik daar dan meteen via mail op reageer dan hoor ik weer een week later, dat dit niet de juiste manier was etc. En zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden te geven van hoe opdracht gevers hun betalingen termijn rekken naar 10 12 weken op dit moment! En al die tijd is de ZZP

Buster

Om een wrang grapje te maken; mocht je een lastige incasso zoeken om achter je geld aan te gaan dan hebben we hier wel wat suggesties ;)

Maar zonder gekheid, het is een zware ontdekking.
Heb je al eens ge

strijdlust

Nou tot nu toe betalen ze uiteindelijk wel, maar lang niet de afgesproken prijzen. En heel onregelmatig! De grotere opdracht gevers laten de zzp'r op eigen kosten naar klussen rijden en als je verder weg moet om nog een beetje fatsoenlijk uurloon te hebben, dan ver rij je zo

tinkelbel

ik wens je alle succes vandaag en zal voor je duimen :D

Laat je nog weten hoe het gaat met je baan ???

Liefs van mij :)

strijdlust

Hoi Hoi,

Nou ik ben blij en verbaasd mijn contract is verlengd, en dat terwijl er een loonbeslag ligt! Was bij die instantie net te laat met aanschrijven.

Wel beetje raar ik had ons aangemeld bij schuld hulp maatje, immers en ik had via mail afgesproken dat ze vorige week contact met mij zouden op nemen. Toen heb ik niks gehoord, en afgelopen ma kreeg ik weer mail, heb gevraagd of ze dan vandaag contact op willen nemen, nou en weer niks! Wel beetje raar toch?

Nou heb ik zelf al heel veel eisers aangeschreven, en ben ik redelijk ver met op orde brengen van administratie, maar ik zou toch wel graag wat hulp willen bij het opstellen van een aflossing voorstel.

Overigens heeft de GGN mijn voorstel afgewezen zei gaan een gerechtelijke vordering opstarten voor de openstaande

Kaatje

Super zeg dat je contract verlengd is.
ik vind dat een loonbeslag los hoort te zijn van het wel/niet contract verlengen.
geniet ervan dat t verlengd is!