tv-programma JONG

Started by jong, Sep 16, 2012, 09:39 AM

Previous topic - Next topic

jong

Beste allemaal,
Mijn naam is Ren

peter

Het gaat deze Rene Lamboo niet om de mens, maar hij wil materiaal hebben voor zijn programma. Verder maakt het hem niet uit hoe slecht je er voor staat, zolang je maar meedoet aan zijn programma.

Wij hebben verzoeken gehad van andere redacteurs van programma's die mensen zochten voor een verhaal. Deze vroegen het eerst en pasten hun verhaal aan, of ze plaatsten geen oproep.

Peter
Administrator Forum

Libra

Helaas zijn er veel van deze programma's Peter!
Het is heel fijn om warm op de bank met ruimschoots je natje en droogje te kijken naar de ellende van andere mensen, en dan de knop om te draaien en zonder zorgen lekker je bedje in te stappen.

Urbanus heeft daar eens een heel mooi liedje over geschreven, getiteld "Ramptoeristen".

Zo herkenbaar!!! :( >:(

peter

Ja helaas is dit, hedendaagse tv. In de ogen van de programmamaker ben je materiaal met een nieuws waarde voor dat moment.
Peter
Administrator Forum

tuthola

Ik kreeg inderdaad ook nog een prive bericht van die meneer/mevrouw waarin vermeld werd dat hij/zij mijn verhaal gelezen had ik wilde nog netjes bedanken en het aanbod afslaan,heb dit uiteindelijk niet gedaan ....net als jullie vond ik het ongepast het op deze manier te doen.