Weet het nu echt niet meer !!

Started by tris, Sep 10, 2012, 06:17 PM

Previous topic - Next topic

Bloem2

Tris,

Ik weet niet hoe oud je dochter is maar misschien kan   www.leergeld.nl
iets voor je betekenen?
Zij ondersteunen kinderen vanaf 4 jaar die door geldgebrek van de ouders in een sociaal isolement terecht dreigen te komen.
Balletschoentjes zouden ze zeker vergoeden (en wellicht ook nog het lidmaatschap!)
Als je via Libra aan schoentjes kunt komen kun je hen dat lidmaatschapsgeld vragen.
Ik hoop echt dat zij actief zijn in jouw woonplaats.

tris

Vandaag even een beetje rust en geen rare dingen bij de post
vlinder, ik heb nu 200 euro pm voor de boodschappen en daar moet ik dus alles van doen, gelukkig heb ik lieve ouders die ook nog wel eens bijspringen als ik niet genoeg heb
Verder heb ik niemand die me bijstaat in mijn problemen , niemand in mijn omgeving weet dat ik er zo voorsta en ik schaam me er ook voor omdat ik het meeste zelf heb veroorzaakt en ik vind dat ik het ook zelf moet oplossen, bedankt voor de tip voor de dansschoenen heb met meteen aangemeld bij de sites
Libra, ik zoek danssneakers in maat 33, heb al op marktplaats gekeken maar daar niet haar maat gevonden, ze moeten wel zwart zijn want dat moet van de dansschool.
Bloem, dank je wel voor de tip van stichting leergeld ik ga dat allemaal even bekijken wat ik er mee kan
Bedankt allemaal voor het meedenken
liefs tris

Bloem2

Hartstikke fijn dat er geen gekkedingenpost was .
Hoop dat het allemaal goed voor je uitpakt!

Vlinder307

200 euro dat is 50 per week en dat is met 2 personen toch? Is niet ruim idd probeer met 3 personen van 70 rond te komen voor boodschappen ..of het lukt?? Gewoon puzzelen en proberen lieverd! Liefs Vlinder xxx

Buster

Kaatje

ik heb laatst quiche gemaakt en dat was erg lekker en ik heb er een paar dagen van kunnen avondeten en lunchen. in het magazine van Boni stond ook weer een lekker recept voor een quiche. Sinds dat ik het zelfgemaakt heb ben ik er behoorlijk fan van, ook omdat het voor mij gelijk lunch gerecht is. Denk dat je het zo duur kan maken als je wilt qua ingredi

tris

@Buster, ik heb 50 euro in de week maar daar gaat nog wel shag vanaf, helaas kan ik daar nog niet mee stoppen nu. Verder ga ik altijd naar de lidl voor de meeste boodschappen en zorg dat ik altijd groenten en fruit in huis heb, het is te doen maar extra dingen kunnen er niet vanaf, probeer soms wat dingen te verkopen op marktplaats voor een extraatje.
@ kaatje , mmmm klinkt lekker ga eens kijken of ik een recept daarvan kan vinden.
Verder vandaag een brief van de rechtbank dat mijn conclusie van antwoord in goede orde was ontvangen en dat de rechter 4 oktober een tussen of vonnis wijst of een rolbeschikking geeft
en dit vonnis/rolbeschikking wordt thuisgestuurd . Ik snap er nu helemaal niets meer van , ik dacht dat de uitspraak er al lang was en dat de deurwaarder binnenkort op de stoep zou staan , iemand dit wel eens gehad ?

Jen

Hallo Tris,

ik ben sinds kort op dit forum en ook jouw verhaal heb ik gelezen.
Ik kan je vraag niet beantwoorden maar wil je wel sterkte toewensen voor de tijd die komen gaat. Met allemaal lieve mensen op dit forum die ondanks hun eigen problemen toch de tijd nemen om iedereen stuk voor stuk erdoor heen te slepen kom je er zeker wel.

Kaatje

als je geen recept kan vinden wil ik je die wel doorsturen die nu in het magazine van de boni staat. Ik weet niet of je alleen bent of met meerdere, maar ik ben alleen en heb laatst een quiche gemaakt en 3 avonden van kunnen eten en 2 x van geluncht op het werk. Voordeel is dat je het koud en warm kunt eten.

tris

Graag Kaatje , we zijn met z,n tweeen , mijn dochter is geen grote eter maar is het proberen waard
dank je wel !!

tris

@jen , dank je wel ik wil jou ook veel sterkte wensen met je besluit om de schulden te gaan oplossen , en inderdaad dit forum is erg fijn met allemaal lieve mensen die je willen steunen en je helpen met je vragen

Libra

Hai Tris,

Een conclusie van antwoord kan een laatste stap zijn voordat de rechter een uitspraak doet.
Er zijn nog wel vervolgmogelijkheden, mits de tegenpartij daar gebruik van wil maken, zoals de conclusie van dupliek in conventie en repliek in reconventie.
Het wil niet altijd zeggen dat daar gebruik van wordt gemaakt.
Met andere woorden: er is op dit moment nog geen vonnis gewezen/geen uitspraak gedaan door de rechter en tot die tijd krijg je geen deurwaarder op de stoep.
Afhankelijk van de uitspraak (in het geval de tegenpartij gelijk krijgt) kan de deurwaarder na het vonnis beslagleggingen doen.

Een tussenvonnis kan bindend zijn, tenzij jouw advocaat gebruik wil maken van de vervolgmogelijkheden en een andere vervolgmogelijkheid is een hoorzitting. Dit wordt dan op de "rol" geplaatst (de agenda van de rechtbank) en daarvoor krijg je een oproep van de rechtbank.

Er zijn dus nog heel wat mogelijkheden voordat je een definitieve uitspraak hebt.
Het is nu dus gewoon een kwestie van afwachten.

Heel veel sterkte en succes!

Liefs

tris

Dank Libra ik wacht het af !!

liefs tris

tris

Vandaag een brief van de rechtbank ontvangen met naar ik dacht de uitspraak
niet dus de zaak is naar de rol van 1 nov gezet voor repliek van eisende partij
Ik hoef niet te verschijnen maar krijg nader bericht
Ik sta hier echt van te kijken , had verwacht dat ik meteen de uitspraak zou krijgen
We wachten dus af wat er verder gaat gebeuren!!

Vlinder307

Spannend Tris...
Nu heb je nog geen duidelijkheid maar ik hoop dat je rustig af kan wachten..
Ben je al achter hulp aangegaan?
Zoals ik al schreef stichting MEE kan veel voor je doen zo sta je er niet helemaal alleen voor.

Dikke knuffel Vlinder..