Winkel van Sinkel

Started by Bloem2, Sep 09, 2012, 10:02 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Flits, als ik op jouw links naar marktplaats klik, krijg ik de melding dat de pagina niet gevonden is.

Sorry! ben nog niet helemaal wakker denk ik! Had niet in de gaten dat het al een ouder bericht is. Sorry Flits!

chapter

bericht is van 21 april dus neem aan dat deze niet meer bestaat

Kaatje

Chapter, dat had ik nog niet eens gezien :) Oeps!!! begint lekker hier :)
Sorry flits, ik heb niets gezegd! Ik heb niet goed gekeken.

flits

het zijn idd oude berichten van me sommige dingen zijn verkocht via marktplaats en sommige dingen liggen hier nog omdat mijn moeder het wil proberen te regelen om iets te verkopen maar dan mag ik het niet op internet zetten van haar omdat ze denkt dat zij het beter kan
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Buster

hihihi Flits, je hebt een geweldige moeder!

flits

ze is idd geweldig hoe irritant ik  haar ook af en toe vind haar bedoelingen zijn wel goed ze heeft wel voor me geregeld dat ik van mijn video banden af ben ik heb wel tegen mijn moeder gezegd dat alleen de videobanden gratis zijn en dat ik voor de dvd's een paar euro wil hebben en dat geld ook voor de andere spullen die ik in de schuur heb liggende dvd's 3 tot 5 euro en de rest wat de gek ervoor geeft
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Buster

Precies, ze houdt ontzettend veel van je en dat is te lezen bij alle berichtjes waar je moeder iets van vindt.

Knibbel

Lieve Flits, ik ben ook zo'n moeder die altijd bezorgd is om haar dochter, een wajonger. En ook zij vindt mij soms zo irritant, maar zo zijn wij moeders nu eenmaal......

Laatst vroeg ik mijn dochter: veronderstel ik krijg of win een miljoen en laat een heel mooi huis bouwen, met een apart huis ernaast, speciaal voor jou. Zou je dat willen?

Haar reactie: je denkt toch niet dat ik gek ben. Ik ga toch niet naast jou wonen. Wat moeten mijn vrienden wel niet denken als ze aan mij vragen waar ik woon, en ik moet dan zeggen naast mijn moeder.

Nee dat ging haar te ver, dat kon echt niet!!

De dag erna kwam ze aanzetten: mam, ik kom toch wel naast je wonen, als ik dan mijn eigen eten verpruts kan ik zo bij jou aan tafel aanschuiven, niet dan??

Ik weet zeker dat jouw moeder enorm veel van je houdt Flits. Het is haar bezorgdheid en bemoeizucht wat dat juist laat zien....

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

burningspirit

hier nog zo'n moeder.... dochter heeft pdd-nos (autisme spectrum stoornis), neemt deel aan een project, samenwerking tussen een behandelinstantie en een reguliere mbo school en woont in een begeleid wonen huis gericht op mbo studenten met autisme
dochter wilde gisteren haar verjaardag vieren in haar woongroep en had mij op een of andere manier ingedeeld bij de hulptroepen, voor mij nogal onduidelijk, dus na veel gemopper dat ik haar in de steek had gelaten ben ik op de bus gestapt met vier blikken soep om die bij haar af te leveren, om daarna weer door te gaan naar een andere verjaardag..... en toen..... was ik ineens de liefste moeder ever....  :-* hahahah, ook met kinderen met een (lichte of zwaardere beperking) is het leven nooit saai  ;D ;D ;D
overigens moet ik hier even een diepe buiging maken voor andere dochter (amper één jaar jonger dan bovengenoemde dochter) die het heft in handen nam en haar grote zus een slag in de rondte stuurde, waarna de paniek bestreden en de dame aangekleed en vrolijk kon genieten van haar eigen feest....
sorry voor ('mis"-) gebruik van deze topic voor dit verhaaltje....  :-[
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Meelezertje

Aanbod voor forum leden (ik weet niet hoe we dit een beetje anoniem kunnen regelen; heeft forumbeheer hier een idee over?)

Gratis wegens overcompleet:

Update: Alles heeft zijn bestemming gevonden

Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Boeddha

Bij belangsteĺling is het wellicht een idee dat je een vip-lid als tussenpersoon vraagt om gegevens uit te wisselen? (Ik wil mezelf wel opwerpen als tussenpersoon)
Be strong, have faith!

Meelezertje

Dat vind ik prima. Hoe krijg ik mijn mailadres onzichtbaar voor de lezers bij jou? Hoe kan ik contact opnemen?
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

An0niempje

Je kan mensen op dit forum een persoonlijk bericht sturen. Moet je naar My messages gaan, dat staat in het rijtje naast het oranje Home hier boven....

Meelezertje

Heb ik gedaan. Dank je wel an0niempje.

Als er voor eind volgende week zich niemand gemeld heeft, gaat het naar andere instanties. In verband met mogelijke afstanden is dat misschien ook handiger. 
Reageer bij interesse gewoon hier en dan kijken we of we een manier kunnen vinden om het op de plaats van bestemming te krijgen op een manier dat we beiden anoniem blijven.