Winkel van Sinkel

Started by Bloem2, Sep 09, 2012, 10:02 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Kaatje

Kaatje

Kaatje

Dick

Ziet er allemaal goed uit, je kunt hier vast iemand wel blij mee maken!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Kaatje

dat hoop ik van wel :) :) ik pas het niet meer dus mezelf maak ik er niet meer blij mee  ;D

Bloem2

Ik heb 3 ??? digitale camera's maar kan er met geen 1 overweg.
Zal toch eens zien of ik dat op de 1 of andere manier kan veranderen, misschien
kan ik dan zelf hier ook iets posten. Met foto is toch leuker.

Kaatje

ik kom er net pas achter dat op facebook voor veel regio's een weggeefhoek is. Voordeel is dat het bij je in de buurt is. zoeken op weggeefhoek en dan zie je vanzelf ook regionummers en dan kan je je daar aanmelden. merk wel dat je er snel bij moet zijn als je iets wilt hebben, maar erg leuk!

dus misschien ook iets voor jullie!

Ikkuh

Hoi,

Ik heb nog een leuke televisie die voor overbodig is geworden doordat ik nu een stuk kleiner woon en onvoldoende ruimte heb.

Als er iemand interesse heeft kan deze voor niks opgehaald of als dat onmogelijk is eventueel gebracht worden.

Groetjes :)

Chrissie

Ik heb in de aanbieding een stel schaatsen easy glyders van het merk Zandstra  maat s ( ongeveer schoenmaat 30 tot 34)  Voor de mensen die een steuntje nodig hebben hoe ze er ongeveer uit zien denk maar aan de friese doorlopers met van die touwtjes. Ze kunnen gratis afgehaald worden en ik wil ze ook nog wel brengen binnen een straal van 15 kilometer vanaf Groningen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Didi

Hoi hoi,

Ik heb nog een hele berg kinderkleertjes vanaf maat 80 tot 98. Jongenskleertjes.

Zowel winter als zomer spul.

Laat me even weten welke maat je geinterreseerd in bent en het seizoen en dan zal ik foto's maken. Kleertjes mogen weg tegen de evt verzendkosten, ophalen is ook mogelijk.

flits

Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Wendy74

Super ! Ik heb zoveel kleding wat we weg willen doen , dus ik zal er vanavond foto`s van maken en het hier plaatsen .
Speelgoed hebben we ook nog .

Kaatje

Behalve hier en het op marktplaats plaatsen, zou je het op de diverse facebook groepen in jouw buurt kunnen aanbieden. Er zijn naast weggeefhoeken ook vraag&aanbod hoeken waar je het kan verkopen! Voordeel is dat mensen het in jouw regio zien, dus geen gedoe met verzendkosten.