Winkel van Sinkel

Started by Bloem2, Sep 09, 2012, 10:02 PM

Previous topic - Next topic

Bloem2

Hier kun je je overtollige spullen kwijt, gratis, voor niks of voor weinig.

Of heb je iets nodig, misschien heeft een ander het wel over.

Zo helpt men elkaar !

Dick

Goed dat je hierover begint, zo kan je andere mensen helpen.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Dick

Bloem2,

Ik vind dit zo goed, dat ik gelijk er een apart board van heb gemaakt. Moderator hiervan lijkt mij voor de hand... 
Mvgr

Dick

Bloem2

Ik was verrast toen ik het zag.
Als vraag en antwoord bij elkaar komen kan het mooi overzichtelijk blijven.

Dick

Je weet maar nooit hoe je iemand anders kan helpen. Dit is/was een goed idee van je.
Mvgr

Dick

tinkelbel

Voordat ik ga uploaden....kun je hier ook een foto van het e.e.a plaatsen? Ik heb b.v. nog een dames en een herenjas, een spijkerbroek, een vrij nette donkerblauwe broek (voor niets uiteraard) Ik kan de jassen e.d. omschrijven maar een foto is nog beter lijkt me. En bedenk me ineens..ook nog een airhockeytafel. Leuk voor Sinterklaas misschien! Misschien lastig te verzenden maar daar is vast een oplossing voor!

Buster

Je kan een foto plaatsen als je die op het internet hebt staan (bijvoorbeeld via hyves of photobucket)

Dan klik je in je bericht op het icoontje met een foto. (insert image)
Dan zie je de code
Op de plaats van de puntjes plak je dan het internetadres en dan is je foto geplaatst

tinkelbel

Dank je voor de info :) 'k ga m'n best doen....
Groet!

Dick

Mvgr

Dick

Kaatje

ik heb net foto's van wat te grote of te kleine kleding van mij gemaakt, alleen batterij leeg, dus duurt even voordat ik het er op kan zetten.

als ik foto's wil toevoegen, moeten ze dan eerst ergens op internet staan of kan ik ze ook van mijn harde schijf uploaden? sorry ben niet zo handig met dat soort dingen.

binnenkort dus foto's van kleding, blousen, broeken, shirtjes maat 46, maar ook 44 en 40 heb ik gezien.

Dick

Je kan ze uploaden en vanaf de galley linken of je moet ze via photobucket linken. Als het niet lukt stuur ze maar naar ons, dan ze wij ze wel voor je online, geen probleem.

Mvgr

Dick

Bloem2

Kaatje

Dank je wel Bloem. En Dick ik ga het morgen of overmorgen proberen.
Dus voor een ieder die nieuwsgierig is nog even geduld.

Ik had een verhuisdoos uitgepakt waar op stond "oude kleding" Nog gepast, want je weet maar nooit of ik er toch in pas, maar het is of te klein of te groot. :) :)

ik heb nog meer kleding in huis, maar dat komt met de tijd. Ik doe alles in kleine stapjes.

Kaatje

Kaatje